טלוויזיה

מוכנים לזה? "בית הדרקון" חוזרת לעונה שנייה עם במאי חדש

התגעגעתם למשחקי הכס? הכתבה הזאת עבורכם. "בית הדרקון", הפריקוול של "משחקי הכס" מבית HBO חוזרת לעונה שנייה, החל מיום שני ה-17.6 ב-YesVOD וב-STING+

מערכת ice | 
בית הדרקון (צילום באדיבות HOT / Next TV)
עונה חדשה ל"בית הדרקון" יוצאת לדרך, לסדרת הפנטזיה מבית HBO, הפריקוול של "משחקי הכס" שמתמקדת באירועים שקדמו והובילו לאירוע ידוע לשמצה בהיסטוריה של ווסטרוז בשם: 'ריקוד הדרקונים' - מלחמת האזרחים שהתרחשה בין האחים ראנירה ואייגון טארגאריין על כס המלוכה.
מלחמה שקרעה את הממלכה והעמידה את כל ווסטרוז בקונפליקט, כאשר בתים אצילים אחרים כמו הסטארקים והלאניסטרים נאלצו לנקוט עמדה ולבחור צד.
את הסדרה יצרו והפיקו ג'ורג' ר.ר. מרטין וריאן ג'יי קונדל, והיא מבוססת על ספרו של ר.ר. מרטין "אש ודם". קונדל משמש גם כשואו-ראנר של הסדרה. כמו כן, הבמאי מיגל ספוצ'ניק, ששימש גם כשואו ראנר שותף בעונה הראשונה, עובר לעבוד על פרויקט חדש של HBO, ויעזוב את תפקידו בסדרה. את מקומו של ספוצ'ניק יתפוס אלן טיילון שזכור גם הוא כאחד הבמאים המובילים בבימוי פרקים נבחרים של "משחקי הכס".
 
בנוסף, העונה השנייה עוסקת ב"ריקוד הדרקונים" – מלחמת האזרחים על המלוכה בווסטרוז. הנסיכה ראנירה טארגאריין (אמה ד'ארסי "האנה") יחד עם הדוד שלה, שהוא גם בעלה, דיימון טארגאריין (מאט סמית', כוכב 'דוקטור הו' ו'הכתר') יוצאים למלחמה על הכתר והכס, לאחר שאיימונד בנה של ליידי אליסנט הייטאוור (אוליביה קוק 'מלון בייטס', 'ואניטי פייר') הרג עם הדרקון שלו, את בנה של ראינירה, לוק. הם ילחמו על הכס שמחזיק כעת בית הייטאוור, כשבכתר אוחז אאיגון, אחיה למחצה של ראינירה.
לסדרה, שעונתה השנייה צפויה להכיל 8 פרקים, צוות שחקנים גדול ומפואר שכולל גם את ריס איפנס ("נוטינג היל") כסר אוטו הייטאוור אביה של אליסנט, איב בסט ("האחות ג'קי") כנסיכה רנאריס טארגריין, והשחקן הסקוטי גראהם מקטאוויש ("זרה") כאביר סר הרלונד ווסטרלינג. בנוסף, בכל שבוע יעלה פרק חדש בצמוד לשידור בארה"ב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה