טלוויזיה

"ארץ נהדרת" באיחוד חלקי: האירוע שחיבר את שלישיית הקומיקאים

תום יער, עלמה זק וטל פרידמן, כוכבי "ארץ נהדרת", נפגשו הערב בהקרנת הבכורה של הסדרה הקומית החדשה, "המאבטחת". "אני מלאה בתקווה על החיים שלנו כאן. בבקשה אל תעברו לפורטוגל, בבקשה בואו נילחם על המקום הזה", אמרה יער על הבמה
רוני שיינר | 
תום יער ועלמה זק (צילום אור גפן)
הערב (שלישי) התקיימה הקרנת בכורה לסדרה הקומית "המאבטחת" שתשודר בערוץ zoom ב-yes, בכיכובה של תום יער
לערב החגיגי הגיעו שחקני הסדרה, ביניהם הקולגות של יער לתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", עלמה זק וטל פרידמן. וגם: שירה נאור, עינת שרוף, יובל שגב והילה גולדברג. בין האורחים שהגיעו לצפות רגע לפני כולם, היו גם מפונים מקיבוץ דפנה שבצפון, ומעוטף עזה. 

טל פרידמן (צילום: אור גפן)
"כשהתחיל הפרויקט המצב בארץ לא היה מזהיר, אבל לא דמיינתי שכשהוא ייצא, נהיה במצב יותר גרוע", אמרה יער והמשיכה: "המציאות הישראלית החדשה קשה מאוד, אבל כמו תמיד הבידור והתרבות, ובעיקר הקומדיה, כאן כדי לשמח ולרגש, ועל הזדמנות ליצור משהו כזה אני תמיד מאוד מודה".
יער הוסיפה: "אני מלאה תקווה על החיים שלנו כאן. בבקשה אל תעברו לפורטוגל, בבקשה בואו נילחם על המקום הזה. לסיום, אני מסרבת להגיד סתם לשם האמירה 'שיחזירו את כולם הביתה'- זו אמירה ריקה מתוכן, והיא סתם הפכה למשהו סמלי שאומרים. אני מפצירה בכם, בכל אחד מכם, לכו, קומו ותעשו בעצמכם את כל מה שביכולתכם, כדי להחזיר גם לנו וגם להם את המדינה שאנחנו כל כך אוהבים. עכשיו!". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה