טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים לא תשודר: קשת 12 בהודעה דרמטית

על רקע הבשורות הקשות, לפיהן החטופים נדב פופלוול ז"ל, עמירם קופר ז״ל, יורם מצגר ז״ל וחיים פרי ז"ל, נרצחו בשבי החמאס וגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה, קשת 12 הודיעה כי הפרק של רוקדים עם כוכבים לא ישודר הערב. ומה ישודר במקום?
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
על רקע הבשורות הקשות, לפיהן החטופים נדב פופלוול ז"ל, עמירם קופר ז״ל, יורם מצגר ז״ל וחיים פרי ז"ל, נרצחו בשבי החמאס וגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה, קשת 12 הודיעה כי הפרק של הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", לא ישודר הערב (שני) בקשת 12, ומהדורת החדשות מנווה אילן תתארך.
על פי דובר צה"ל, ארבעתם ככל הנראה נרצחו בשבי החמאס בחאן יונס יחדיו, כאשר עדיין לא ברור אם זה היה כתוצאה מתקיפה של צה"ל או שמחבלי החמאס רצחו אותם בעצמם.
קיבוץ נירים אישר את דבר מותו של החטוף נדב פופלוול ז"ל, כאשר הוציא הודעה רשמית בה נכתב כי "קיבוץ נירים מודיע בצער עמוק על מותו של החטוף נדב פופלוול בשבי חמאס בעזה. נדב בנה של חנה פרי שחזרה מהשבי ואח של רועי שנרצח ב-7 באוקטובר".
קיבוץ ניר עוז הודיע כי: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של עמירם קופר ז״ל בשבי בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. גופתו נמצאת עדיין בשבי. עמירם היה בן 85, ממקימי קיבוץ ניר עוז. אב לארבעה ילדים וסב לאחד עשר נכדים. כלכלן ומשורר. אשתו נורית, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. עמירם יזכר בליבנו כאיש של אנשים, בעל נפש של משורר, אדם של רעיונות ושל יוזמה. יהי זכרו ברוך".
בהמשך, הודיעו גם על הירצחו של החטוף יורם מצגר ז"ל: "קיבוץ ניר עוז מודיע בצער כבד על הירצחו של יורם מצגר ז״ל בידי החמאס בעזה לאחר שסבל עינויי גוף ונפש במשך חודשים. גופתו עדיין מוחזקת על ידי בני העוולה. יורם היה בן 80, חבר קיבוץ ניר עוז. עבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך. חבר ביקב הקיבוץ. אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמר (תמי) מצגר, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה. יורם יזכר בלב כולנו כאיש נעים  וחייכן, שתמיד גרם לכל אדם להרגיש מיד בבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה