טלוויזיה

רוקדים עם כוכבים יוצאת לדרך: מי הזוג שיזכה בגביע?

פורמט הריאליטי חוזר הערב למסך בקשת 12 אחרי שתי עונות מוצלחות, עם נבחרת כוכבים ורקדנים גדולה מבעבר שכוללת 21 כוכבים שרוצים את הגביע, אותו יניף אחד מהם בעוד שלושה חודשים
שירה יום טוב | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
רוקדים עם כוכבים צפויה לחזור למסך הערב (רביעי), כך הודיעה קשת לפני מספר ימים. התוכנית מגיעה למסך אחרי תקופה של חזרות שכבר עושים הכוכבים המתמודדים עם הרקדנים שלהם בחדרי החזרות של התוכנית. בשבוע שעבר חשפו הכוכבים את הרקדן או הרקדנים ששודכו להם בהפקת התוכנית, ואיתו ינסו להגיע לגביע, כשבין הרקדנים לא מעט שמות חדשים שלא לקחו חלק בעונות הקודמות.
אחרי שואלרי חמאתי, שהגיעה למקום השני ב"הכוכב הבא" 2021, הכריזה שאת הפורמט הזה היא תנצח, חזרנו אחורה בניסיון להבין למי יש כרגע סיכויים טובים לטפס לשלבים המתקדמים של התוכנית ואולי אפילו להביא גביע.
השנה מתמודדים 21 כוכבים ורקדניהם על הגביע, אחרי שבנה שעברה התמודדו 18 כוכבים בתוכנית ובעונה הראשונה 16. לצד הגדלת הנבחרת, השנה פרשו מספר רקדנים והודיעו שלא יקחו חלק בתוכנית שכן תקופת החזרות והצילומים מתפרסת על כחצי שנה. 
בעקבות כך לצד הכוכבים שלוהקו לתוכנית, נוספו גם עוד שבעה רקדנים לנבחרת המנטורים, שינסו להביא את המפורסם ששודך להם ליכולות של רקדן שיצליחו להביא אותם עד לגביע, שיוענק בעוד כשלושה חודשים למנצחי העונה. עם זאת, אנחנו לא מכירים את היכולות של הרקדנים החדשים ביחס לפורמט.
שלושה רקדנים בולטים ששניים מהם הצליחו להביא בעונות הקודמות את הכוכבים שלצידם להנפת הגביע הם: נינה סול ארטיום ליאסקובסקי וחיים פרשטיין. סול הגיעה למקום הראשון עם אלכס שטילוב בעונת הקאמבק הראשונה לפני שנתיים ואילו ארטיום הביא את עדי חבשוש בעונה הקודמת למקום הראשון, פרשטיין אמנם עוד לא נגע בגביע, אך שלושתם חלקו בשתי העונות הקודמות את מעמד הגמר. השנה ירקוד ארטיום לצידה של לירז צ'רכי, חיים פרשטיין ירקוד עם יאנה יוסף ונינה עם שלומי טפיארו. 
ועכשיו מבט לרקדנים החדשים. בין השבעה שמצטרפים לעונה, מצטרפת גם  פולינה צ'יקוטונוב שבין היתר רקדה בעונות של רוקדים עם כוכבים תחת זיכיון רשת לצד אבי גרייניק, פבלו רוזנברג, מיכאל הנגבי, אורן סמנג'ה, אקי אבני, שלמה בראבא, והדובדבן שבקצפת - משה פרץ, איתו הגיעה עד למקום השני בעונה החמישית והיא תהיה המנטורית של יזהר כהן.
עוד זוג מעניין הם השחקנית דניאל גל והרקדן אדיר בלומנפלד, ונזכיר שגל עצמה היתה רקדנית בלהקת המחול "קמע", מה שיכול להקנות לה יתרון על פני מתמודדים אחרים. נזכיר גם את לינוי אשרם שתרקוד לצידו של רפאל פליישמן והרקע המקצועי שלה נראה מבטיח לתחום הריקודים.
עם כל הספקולציות ברוקדים תמיד יש מקום להפתעות וכאמור, בנבחרת הרקדנים יש לא מעט פנים חדשות ומבטיחות בזמן שבנבחרת הכוכבים לא מעט ספורטאים תחרותיים. את התשובה הסופית נדע בעוד שלושה חודשים במעמד הגמר. הערב תערך ההשקה בקשת 12, ובה נראה לראשונה את יכולותיהם של חברי נבחרת העונה השלישית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה