טלוויזיה

כוכב ארץ נהדרת עושה שינוי כיוון בקריירה: "חשיפה זה דבר מסוכן"

מריאנו אידלמן לקראת "רוקדים עם כוכבים": "באתי ללמוד, לרקוד טוב ולעשות טלוויזיה טובה"
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום פייסבוק/ ארץ נהדרת)
רגעים ספורים לפני עלייתו לרחבת הריקודים בתכנית "רוקדים עם כוכבים" בקשת 12, מריאנו אידלמן חולק את התרגשותו ותקוותו בריאיון למאקו: "אני מאוד מתרגש ומקווה שלא לפשל, לפחות לא בתוכניות הראשונות", אמר בכנות. "אני מקווה פשוט ליהנות מזה."
אידלמן, הידוע בתפקידיו התנועתיים ב"ארץ נהדרת", רואה בהשתתפותו בתחרות הריקודים הזדמנות ללמוד שכבה חדשה של אומנות. "רקדתי קצת ב'ארץ', אבל ממש תנועות קטנות. באתי ללמוד על עצמי, להוסיף עוד שכבה של אומנות שאני עוד לא יודע ועשויה לעזור לי במקצוע. אני מביא את עצמי, אשתדל להביא הומור אבל בסטייל ולא ללחוץ אותו. הומור לא טוב כשלוחצים, הוא צריך לבוא באופן טבעי".

בניגוד לתפקידיו כשחקן, הפעם אידלמן יזכה לביקורת שופטים. "זה יהיה מפגש מעניין, אף פעם לא הייתי במשהו שיפוטי אבל תמיד היו ביקורות על דברים שעשיתי כמו 'ארץ נהדרת' והצגות. נראה לי שאני מוכן אבל המפגש יהיה מעניין. חשיפה זה דבר מסוכן וצריך להיות מוכן - אני חושב שאני מוכן, אני מתאמן ויש לנו ריקודים טובים. רומי נוף מורה מדהימה, יש בינינו כימיה טובה ואני חושב שיראו את זה.".
על היחסים ביניהם, אידלמן אומר: "היא הבוס. אני תלמיד טוב, מקשיב ומנסה לא לשכוח, באתי ללמוד, בינתיים אנחנו מנסים להצחיק אחד את השנייה באימונים. יש אווירה טובה והלוואי שימשיך ככה. לא באתי להתחרות. התחרות היחידה היא עם עצמי, פשוט ליהנות מזה. באתי ללמוד, לרקוד טוב ולעשות טלוויזיה טובה ואסקפיזם בריא. אני פשוט רוצה לעשות את הריקוד הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות, ושהם ישפטו. אני מבין שיש פה חוקים אבל העיקר להיות שמח ולרקוד טוב. ליהנות מזה."
בהימור על התוצאות הוא צופה: "אני אגיע לרבע גמר ואפול. בגמר אני מאמין שיהיו דניאל גל, שלומי טפיארו ולירז צ'רכי, למרות שלא ראיתי אותם רוקדים עדיין. שתי נשים וגבר אחד בגמר נשמע לי הימור טוב לפי השנים הקודמות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה