טלוויזיה

כאן 11 בהישג מרשים: חצי מיליון צפיות ל"חידת שושני"

אחרי שגרפו עשרות פרסים בטקס פרסי האקדמיה לקולנוע וטלוויזיה, כאן בהישג נוסף עם מאות אלפי צפיות בשני כותרי דוקו שהוקרנו בחודש האחרון בכאן 11
שירה יום טוב | 
כאן 11 (צילום shutterstock, freepik)
הישג משמעותי לשני סרטי דוקו של כאן, שהציגו נתוני צפיה חזקים בשקלול נתוני צפיה לינארית ודיגיטל. הסרטים שודרו בשבועות האחרונים בפריים טיים בכאן 11, כחלק מלוח השידורים המשתנה של תקופת החגים. למרות היותם אפיזודות ולא חלק מסדרה, הצליחו לרשום את הנתונים המרשימים עם מאות אלפי צפיות בכל אחד.
בתוך כך, נרשמו קרוב לחצי מיליון צפיות לסרט התיעודי "חידת שושני" של כאן 11, בבימויו של מיכאל גרינשפן, שיוצא במסע בלשי בחיפוש אחר זהותו של נווד מיסתורי וגאון. השידור הלינארי רשם 107,000 צפיות. בדיגיטל של כאן (כאן BOX, אתר ואפליקציה) וביוטיוב נרשמו מעל 360,000  צפיות.
לצידו, הסרט התיעודי "משהו פיקנטי" על דמותו ופועלו של משה בדש בבימויו של אייל דץ, השיג כרבע מיליון צפיות בכאן דיגיטל ועוד 76,000 בשידור הלינארי בכאן 11, בסוף הכל מדובר בכ-300 אלף צפיות בכותר הדוקומנטרי.
בשבוע שעבר נערך טקס פרסי האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2023, שבו הוענקו פרסי האקדמיה הישראלית בתחום היצירה הטלוויזיונית בישראל. כאן 11 שוב רשמה הישג ענק וזכתה בהכי הרבה פרסים מבין הערוצים והרשתות בישראל - 27 כאלה, מה שממשיך באופן ישיר את השנה שעברה, אז זכתה ב-32 פרסים. סדרת הדרמה הקומית "שישה אפסים" גרפה 7 פרסים: פרס הסדרה הקומית הטובה ביותר, השחקן (שלמה בראבא) והשחקנית (לאורה ריבלין) הראשיים, שחקנית המשנה (שני קליין), בימוי, ליהוק ועריכת תמונה.
בנוסף, בלטה גם סדרת הדוקו "האחת" עם 6 זכיות והיא הזוכה הגדולה בקטגוריית הדוקו. עוד סדרות שקטפו פרסים השנה: "קופה ראשית", "קרתגו" ו"אבירם כץ" כל אחת זכתה ב- 2 פרסים. בפרס תוכניות השעשועונים הטובה ביותר זכתה "המרדף", זו הפעם השביעית. בפרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר זכתה "מהצד השני עם גיא זהר" שזוכה בפרס בפעם הרביעית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה