טלוויזיה

שרון גל מצטרף לפטריוטים בערוץ 14: "תניח את המפתחות"

המגיש הצטרף כחבר בפאנל הפטריוטים ודיבר על הצהרת גנץ: "אני מזכיר לך שגנץ היה בארצות הברית לפני כמה חודשים, מאז הוא לגמרי שינה את ההתנהלות שלו בתוך הממשלה הזאת, הוא הפך לקמפיין בבחירות של ארה"ב, הלחץ שמופנה כלפי נתניהו מצד האמריקאים ומצד גלנט. הקול קול גנץ והידיים ידי בלינקן וביידן"
מערכת ice |  4
שרון גל (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
רגע אחרי שנפתרה סופית הסאגה של שרון גל וערוץ 14 כאשר נחשף כעת לאן פניו בערוץ מועדות ואחרי שהמעבר לרשת 13 לא יצא אל הפועל כאשר גל חזר בו מהרצון לעזוב, אמש [שבת] הוא הפתיע והתארח בתכנית הפטריוטים בערוץ 14.
כחבר בפאנל, שרון גל בפטריוטים על הצהרת גנץ: "אני מזכיר לך שגנץ היה בארצות הברית לפני כמה חודשים, מאז הוא לגמרי שינה את ההתנהלות שלו בתוך הממשלה הזאת, הוא הפך לקמפיין בבחירות של ארה"ב, הלחץ שמופנה כלפי נתניהו מצד האמריקאים ומצד גלנט. הקול קול גנץ והידיים ידי בלינקן וביידן".
 
עוד אמר: "גנץ  - אם אתה לא מסוגל לעמוד בלחץ, תניח את המפתחות. את המלחמה הזאת חייבים להכריע בנוקאאוט בכל הגזרות. ייקח כמה שייקח. אין חמור משר בכיר שמתייצב בזמן הפעולה, שצריכים לבצע מהלך גדול, מה הם חושבים ולמי הם נותנים דדליין?" 
יש להזכיר כי בקרוב מאוד, צמד המגישים של מהדורת החדשות המרכזית גל ומגי טביבי, יפרידו כוחות ובעוד המגישה תשאר לבדה, כך על פי ההערכות, גל יעבור להגיש תכנית חדשה ברצועת השידור של השעה 19:00 בלוח השידורים המתחדש של הערוץ לקראת הקיץ. תכניתו החדשה תקרא "שבע עם שרון גל"

כזכור, השניים לקחו חלק בסרטון משעשע בו הם אומרים אחד לשני על הפרידה. "זה לא את זה אני" אומר גל לטביבי בפתיחה שעוקצת: "כן כבר שמעתי עליך שרון, זה עוד פעם לשנה או שחתמת קבע?". גל ענה: "לפחות ניפגש בחלון, כמו את וינון".
 
כזכור, גל כבר עשה את דרכו אל הערוץ המתחרה ומסיבה שעדיין לא ברורה החליט לוותר על המעבר ולהשאר בערוץ 14 למרות הכל, אז גם הוחלט שעבור השארותו הוא יקבל תכנית משלו לבד וייפרד מהמהדורה המרכזית לצדה של טביבי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שרון גל זה מותג.אין לו מה לעשות בערוץ 13.
    רינה שדרות 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי רוצה שגם צבי יחזקליאלמוג בוקר ואיילה חסטן הצטרפו ל14..ואז נראה מי ילחץ על שאר הכפתורים בשלט..ערוצי השנאה והשקרים.אנחנו אוהבים את שרון גל.העיניים שלו מדברות מהנשמה..לא כל אחד יכול להגיד שהוא עיתונאי..
    סגור
  • 3.
    אין עליך שרון גל ..מזל שנשארת
    מ 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי היה צופה בך בערוץ 13 ..? למרות שאני אוהבת לשמוע אותך ,,אבל רק בעורץ14 המעולה שם מקומך עם יינון מגל וכל התותחים
    סגור
  • 2.
    האיש חלול
    רייטינג 06/2024/02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    האיש חלול עיניים ללא עומק דיבור דביק לעיתים קשה לקבוע אם האיש מסטול או סתם אידיוט
    סגור
  • 1.
    תעלומה
    שוקי קרן 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם צירופו של שרון גל נעשה כדי לחזק את הערוץ או שמא כדי להחלישו :
    סגור