טלוויזיה

ארץ נהדרת נפרדת מהמסך: לכמה צופים הגיעה בשיא?

ארץ נהדרת תשדר הערב את פרק סיום העונה שלה במשדר חגיגי, ותסגור את העונה ה-21 שהתחלה כשמשדרים מיוחדים בתחילת המלחמה. זה הפרק שרשם את שיא הצפיות בסאטירה המצליחה
שירה יום טוב |  2
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
ארץ נהדרת צפויה לסיים את עונתה ה-21 אחרי עונה ארוכה וייחודית ששודרה בצל המלחמה וליוותה את ההתרחשויות תחת השם "ארץ נלחמת", ולמעשה היתה תוכנית הפריים טיים הראשונה לחזור למסך בתחילת המלחמה בתוך רצף שידורי החדשות.
העונה ה-21 התחילה תחת הגדרה של שידורים מיוחדים כהתגייסות למצב הבטחוני בתחילת המלחמה, והביאה איתה לא מעט מערכונים שהפכו ויראליים. בסופו של דבר השידורים המיוחדים נמשכו כבר מעל לחצי שנה. בשלב הזה של השנה משודרים בדרך כלל פרקי ספיישל ליום העצמאות, והשנה ניצלו את ההזדמנות לסגירת העונה.
העונה השיגה נתוני רייטינג גבוהים שהביאו את התוכנית לשיא חדש עם ממוצע עונתי של 22.1% רייטינג ו-582 אלף צופים לפרק. הפרק הכי נצפה בעונה הזו היה הפרק הכי נצפה בעונה הזו היה הפרק השני ששודר ב-5.11.23, וכלל את נאומו של נסראללה. הפרק הגיעה לנתון צפייה מטורף בכל קנה מידה של תוכנית רצף (לעומת משדרים מיוחדים כמו האירוויזיון) ורשם נתון רייטינג מדהים של 29.2%.
העונה שרשמה את נתון השיא הקודם היתה עונת 2020/1 שבין היתר שודרה במהלך שומר החומות והשיגה ממוצע של 21.2 ו-576 אלף צופים. ככלל בשנים האחרונות ממוצעי העונות של ארץ נהדרת עומדים על 19-20% לעונה.
העונה מגיעה הערב לסופה והיא תיסגר במשדר חגיגי במוצאי יום העצמאות אחרי מהדורת החדשות בקשת 12. נזכיר כי הפקת התוכנית החליטה על פתיחת עונה מיוחדת כשלושה שבועות לתוך מלחמת חרבות ברזל וליוותה את ההתרחשויות בישראל ובעולם לאור אירועי המלחמה.
במהלך העונה בלטו לא מעט מערכונים, ביניהם נאומו של נסראללה שחזר לחיקויים נוסטלגיים של מנהיג חיזבאללה, וכן מערכונים שעסקו במחאות האנטי ישראליות בקמפוסים בארה"ב, והפכו לויראליים בתוך שעות. בהמשך ידעה העונה גם לא מעט ביקורת, כך למשל במערכון שעסק בקציני הנפגעי והמודיעים הצבאיים שהביא את ראש מערך הנפגעים לתגובה חריגה נגד המערכון.
כאמור, פרק הסיום החגיגי ישודר במוצאי יום העצמאות בקשת 12, בשעה 21:30 מיד אחרי מהדורת החדשות. לאחר מכן תשודר בערוץ הופעתו של חנן בן ארי מביתן 2 באקספו תל אביב.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ארץ נהדרת
    מרסל אלון 05/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם קבוצה מגעילה של שחקנים מזעזעים. לא מצחיקים ולא נעימים ולא מבדרים אתם אספסוף מחריד יאלה עופו לנו מהעיניים מאוסים להקיא עליכם
    סגור
  • 1.
    זו שחיתות נוראה לשדר התכנית המכוערת הזאת על חשבון הציבו
    משה חיים ה 05/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אנשים משלמים כדי שיעשו מהם צחוק, לעולם הם לא ילעגו לאנשי השמאל שהם מיעוט
    סגור