טלוויזיה

אברי גלעד מתפוצץ על האירוויזיון: "צופה בזוועה"

גלעד כתב: "יש מסיבה בבית. אירוויזיון. באה חברה לראות עם הבנות את התחרות. ילדות טובות ותמימות בנות 12. והשירים מתחילים לעבור בסך, ואני רואה שסך הכל מדובר ברצף דימויים ממועדוני מין לקהילה הגאה, בתוכן למבוגרים בלבד שמשודר לכל הגילאים, במעבר מתחרות שירים לתחרות מיצגי חיפוש זהות מינית באמצעות תרפיית צעקות"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
טרפת האירוויזיון עדיין באוויר ומסתבר שלאברי גלעד גם כן יש ביקורת על האירוויזיון, בין אם על ההופעות שהיו לדעתו מיניות מאוד ובין אם על השופטים, שהציונים שלהם היו רחוקים שנות אור משל הצופים בבית ולא ממש שיקפו את המציאות.
גלעד כתב: "יש מסיבה בבית. אירוויזיון. באה חברה לראות עם הבנות את התחרות. ילדות טובות ותמימות בנות 12. והשירים מתחילים לעבור בסך, ואני רואה שסך הכל מדובר ברצף דימויים ממועדוני מין לקהילה הגאה, בתוכן למבוגרים בלבד שמשודר לכל הגילאים, במעבר מתחרות שירים לתחרות מיצגי חיפוש זהות מינית באמצעות תרפיית צעקות".
 
עוד הוסיף: "ואני יושב וצופה בזוועה כדי לעצור את התמונה כל פעם שזה נהיה ממש לא מתאים לצפיית נערות צעירות, והן הולכות למטבח וחוזרות לשיר הבא. שגם בו הן מוקפצות חזרה למטבח להסתתר מקיצוניות הדימויים. לוותר הן לא מוכנות. נכנע. רק מצנזר בלייב".
הוא המשיך: "והן יושבות, וכל זמר וזמרת שעולים לקרקר, הן מספרות לי מה אמר ומה כתב ומה פעל נגדנו. למעט צדיקה וחצי, כולם נגדנו. ההיא צבעה ציפורניה ככאפיה, ההוא כיסה את עיניו שלא לראותינו. יצירתיים בכל דרכי ההתנכרות לנו, ולא יצירתיים כלל במוסיקה שלהם, שהיא בדיחה, אין בה כישרון וגאונות ואין בה בכלל לב. רק תבניות של בינה מלאכותית שלא נכנסות מילימטר אל תוך העור". 
הוא כתב לסיום: "ואני מרחם על האומנים דמיקולו האלה, שרק מחפשים להזדהות, למצוא זהות, א-בינארי זה מה שהולך, אז יאללה חצאית, נגד ישראל זה מה שהולך, אז פיהוק במסיבת העיתונאים כשעדן מדברת. אנשים צעירים חסרי מזל שנולדו לדור הזה, דור הרשתות, החיים לפי הלייקים, העבדות לתדמית כפי שלא היה מעולם. וכולם שונאים אותנו, אבל לנו יש את עדן גולן, והיא שמה את כולם בכיס הקטן, והשיר שלה מצוין, ושיצעקו פלסטין כמה שהם רוצים, הם לא יודעים לכתוב שירים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צודק
    מירב 05/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אברי, צודק. אוהבים לשנוא. זה הפך להיות טרנד לשנוא אותנו. ואין רציונל ואין סיבה. ככה העולם, ככה כולם. אוהבים אותך אברי! יא שפוי!
    סגור