טלוויזיה

שוקינג: זוהי תוכנית הלילה ברשת 13 שתחזור בקרוב למסכים

נא להתנהג בהתאם: בקרוב תעלה עונה חדשה של התוכנית הפופולארית "האח הגדול", ברשת 13. בעקבות הצלחת התוכנית רשת השיקו תוכנית לייט נייט קצרה, שתשודר מיד לאחר סיום הפרק של הבית הכי נצפה במדינה. בתוכנית מראיינים מודחים, עם פאנליסטים מעונות קודמות

מערכת ice |  3
רשת 13 (צילום מערכת אייס)
על פי פרסום של עיתונאי ישראל היום, ערן סוויסה, תוכנית הלייט נייט "אח לילה" תחזור למסכים הקיץ הקרוב עם תחילת העונה החדשה של "האח הגדול". סוויסה פרסם היום (ראשון), בעמוד האינסטגרם שלו שאת התוכנית המלווה יחזרו להנחות קווין רובין המוכשר ושי לי שינדלר.
התוכנית הקלילה המשודרת מיד לאחר פרק של האח הגדול, תעלה ברשת 13, עם פאנליסטים מומחים קבועים שכיכבו גם שנה שעברה: בר כהן, נופר מור ונדיר אליהו. כאמור, התוכנית תהיה משודרת בשעות הקטנות של הלילה, במשך עשרים דקות, בה הם יעסקו בפרק ששודר, יציגו קטעים בלעדיים ינתחו ויחלקו את דעתם בתור מתמודדים קודמים.
כמו כן, יזמינו מודחים טריים ועוד אורחים להשתתף. לא כולם אהבו את התוכנית המלווה של "האח הגדול", שנוצרה כי לתוכנית המצליחה היה הרבה ביקוש. עיתון ישראל היום, כתבו על הלייט נייט: "כפויה ולא אפויה, אח לילה היא גימיק שכולו קקופונית צעקות".
עוד כתבו על התוכנית: "הראיונות עם מתמודדי העבר התנהלו בקקופונית צעקות בין המנחים לאורחים, מה שהזכיר בני נוער קולניים שצפו על הגדרות באירוע. טוב, לפחות הם לא מרעישים לכם בגינה מתחת לבית".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא צופים באלג'זירה 13. (ל"ת)
    ני 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    הפח הגדול
    יאיה 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא צופה בערוץ 13 עד שדרוקר עף מהערוץ
    סגור
  • 1.
    בחירת מנחים
    נאוה 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מצאתם מנחים אחרים? ממש לא מתאימים כל כך לא אמיתיים במיוחד היא
    סגור