טלוויזיה

"מסכנת זמרים אחרים": כך עדן גולן הביכה את התקשורת

כתב פולני ששאל האם היא לא מרגישה שהיא מסכנת אמנים בעצם השתתפותה ועיתונאים אחרים בעצם העובדה, זאת בהתחשב בכך שהיו איומים על המשלחת הישראלית ועל ישראלים בכלל במאלמו, זכה למענה "אני חושבת שכולנו כאן מסיבה אחת בלבד, וה-EBU עושה עבודה מצוינת בלאחד את כולם ולהגן על כולם"
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום רן יחזקאל, עיצוב גרפי: שיין הורוביץ)
רגע אחרי שעשתה את זה בגדול והעפילה לגמר האירוויזיון בזכות ביצוע נהדר לשירה 'הוריקן' בחצי הגמר, עדן גולן התייצבה מול אנשי התקשורת במסיבת העיתונאים שגם שם נראה שהפרובוקציות נגד ישראל מצאו דרך להכנס.
כאשר גולן התיישבה היא אמרה מיד: "אני מלאה ברגש, זה כבוד עצום להיות על הבמה, מופיעה ומראה את הקול שלנו ומייצגת אותנו בגאווה. להגיע לגמר זה משוגע, אני מודה לכל מי שהצביע ותמך בנו".
 
מי שניסה להביך אותה היה כתב פולני ששאל האם היא לא מרגישה שהיא מסכנת אמנים בעצם השתתפותה ועיתונאים אחרים בעצם העובדה, זאת בהתחשב בכך שהיו איומים על המשלחת הישראלית ועל ישראלים בכלל במאלמו. על אף שלא הייתה חייבת לענות היא השיבה לו: "אני חושבת שכולנו כאן מסיבה אחת בלבד, וה-EBU עושה עבודה מצוינת בלאחד את כולם ולהגן על כולם, ולשמור על הביטחון של כל מי שנמצא פה", וזכתה למחיאות כפיים על דבריה.
 
בהינתן איסור לדבר בצורה פוליטית, המתמודד מלטביה, דונס, העביר מסר מרגיז בתשובה לשאלות הכתבים: "הצורה של לטביה היא פרפר, ופרפר זה חופש, ולכל מדינה בעולם יש את הזכות להיות חופשית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה