טלוויזיה

הסרטים הישראליים מגיעים למסך ביום העצמאות, היכן ישודרו?

פרטנר TV מודיעה על סדרת השידורים המיוחדים בימי הציון הלאומיים שיחולו בשבוע הבא, מסרטי זיכרון ומורשת קרב ביום הזיכרון ועד לסרטים הישראליים האהובים שישודרו ביום העצמאות
שירה יום טוב | 
פרטנר tv (צילום לוגו)
לאורך אירועי הזיכרון, תשדר פרטנר TV פרויקט מיוחד בערוץ הסרטים של השירות, אודות סיפורי הגבורה של הנופלים. בערוץ ישודרו עשרות סרטים אישיים שהוכנו על ידי משפחות הנופלים ובהם עדויות וסרטי הנצחה.
הפרויקט בשיתוף עמותת "אור למשפחות", המלווה ומחזקת משפחות שאיבדו את יקיריהן במערכות ישראל ומסייעת להם לבחור בחיים. במסגרת שיתוף הפעולה, יצא קול קורא למשפחות השכולות עם בקשה לשלוח סרטי הנצחה על יקיריהם שנפלו במערכות ישראל ובפעולות איבה. שידור הסרטים בערוץ הוא חלק משותפות רחבה של פרטנר עם העמותה, במסגרתה מגיעים בכל שנה מאות עובדי פרטנר באופן אישי לאלפי משפחות שכולות, לאחר שלמדו והכירו את הנופלים והנופלות, ומחלקים להן שי של אהבה.
במקביל, משתפת פרטנר פעולה עם פרויקט ההנצחה "זיכרון ברזל – המילים האחרונות" של "רשת 13" בהפקת דיגיטל 13. במסגרת שיתוף הפעולה, ישודרו בערוץ הסרטים של פרטנר TV עשרות סרטים מתוך הפרויקט, של נופלי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות ברזל. במסגרת הפרויקט, קרובים, בני משפחה וחברים מספידים ומספרים על יקיריהם ושוזרים את סיפור חייהם תוך כדי הצגת תמונות, סרטוני ווידאו והודעות קוליות שלהם.
כמו כן, סרטים נוספים שישודרו ב-VOD של פרטנר TV:
בופור: סיפור הישרדותה של קבוצת הלוחמים שאיישה את המוצב המיתולוגי בלבנון בחודשיו האחרונים, עד הלילה בו הושמד המוצב באמצעות אלף מוקשים. בכיכובם של:  אושרי כהן, אלי אלטוניו, איתי תורג'מן, איתי טיראן, אוהד קנולר ועוד. במאי: יוסף סידר.
 
אזימוט: יוני 1967, מדבר סיני. מלחמת ששת הימים, היום האחרון למלחמה, שני חיילים - מצרי וישראלי - נקלעים למוצב או"ם נטוש ומבינים שרק אחד מהם יצא משם חי. לאחר קרב דמים, בעוד זיכרונות מהבית ומהמשפחה מציפים אותם, הם תוהים אם יש פתרון אחר. בכיכובם של: יפתח קליין, סמי שייח נעמה פרייס, אלון דהן ועוד. במאי: מייק בורשטיין.
7 ימים באנטבה: דרמה המבוססת על סיפורו האמיתי של קצין צה"ל, מאיר טוביאנסקי,‏ אשר ב- 4 שעות בודדות הואשם בריגול נגד מדינת ישראל במהלך מלחמת העצמאות והוצא להורג על לא עוול בכפו. בכיכובם של: עוז זהבי, אורי פפר, מיכה סלקטר, עידו מוסרי. במאית: ריקי שלח.
עונת הדובדבנים: מוקי, איש פרסום וחייל מילואים שעולה לשרת בלבנון, מתכנן לתעד את מותו, מעין מפעל הנצחה. זוכה 3 פרסי אופיר. בכיכובם של: גיל פרנק, ששון גבאי, אלי יצפאן, צחי לוי. במאי: חיים בוזגלו.
כיפור: דרמה זוכת פרס אופיר המבוססת על חוויות הבמאי ממלחמת יוה"כ. ווינרוב ורוסו נשלחים למשימה מעבר לקווי האויב ומטוסם נפגע. בכיכובם של: לירון לבו, יורם חטב, ג'וליאנו מר. במאי: עמוס גיתאי.
ביום העצמאות, כמדי שנה, ישודרו בערוץ הסרטים של פרטנר TV וב-VOD, מיטב הסרטים של הקולנוע הישראלי
זוהי סדום: סרט הקאלט מהיוצרים והמשתתפים של "ארץ נהדרת". טוויסט קומי על סיפור סדום ועמורה.
שושנה חלוץ מרכזי: קומדיה בכיכובם של אושרי כהן וגל גדות. חלוץ מרכזי של קבוצת כדורגל מפלרטט עם בחורה במועדון לילה מבלי לדעת שהיא בת זוגו של ראש ארגון פשע.
הכוכבים של שלומי: דרמה קומית שהפכה לקלאסיקה בכיכובו של אושרי כהן. שלומי, נער שאף אחד לא רואה, מגלה את עצמו בעזרת מנהל בית הספר ומושא אהבתו.
פלאפל אטומי: קומדיה פרועה בכיכובה של מלי לוי. 2 נערות מתבגרות מישראל ואיראן יוצרות קשר חברותי דרך האינטרנט ויוצאות לקרב טכנולוגי.
עולה לראש: קומדיה פרועה של "ערוץ הכיבוד" בכיכובם של רותם סלע, עלמה זק, ערן זרחוביץ' ועוד. להקת פופ הופכת למוחרמת ובתגובה מצטרפים חברי הלהקה ללהקה צבאית בצה"ל.
 
אוהב אותך צ'ארלי:
קומדיית פשע בכיכובם של נועה קירל, אלון אבוטבול, מיכאל אלוני, אליעד נחום ועוד. במאי וצוות צילום מתארחים במשך שבוע בביתו של ארגון פשע כדי להפיק סרט על חייו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה