טלוויזיה

דרמה חדשה בכאן 11: מתי ישודר פרק הבכורה?

הסדרה, שמבוססת עלל מותחן מסדרת הספרים המצליחה של דרור משעני, שתורגמה לשפות רבות ועובדה לקולנוע ולטלוויזיה ברחבי העולם היא העיבוד הראשון לספר עליו מבוססת ונושאת את שמו
שירה יום טוב | 
מוריס כהן ואורי לייזרוביץ, מתוך "האיש שרצה לדעת הכל" (צילום כאן 11, גם סרטים)
כאן 11 משיק דרמת מתח חדשה המבוססת על ספרו של דרור משעני תחת אותו השם, "האיש שרצה לדעת הכל". שידורי הסדרה יחלו בעוד כשבועיים עם שני פרקים בשבוע. בסדרה משתתפים מוריס כהן, נטע ריסקין, אימרי ביטון, עינת הולנד, אורי לייזרוביץ', משה פרסטר, אוהד קנולר, עירית קפלן, טום באום, אלי אלטוניו, סוזנה פפיאן, איגי וקסמן ושחקנים נוספים.
הפרק הראשון בסדרה ישודר החל ב-19 במאי, בפרק ראשון כפול, ובהמשך בפרקים יחידים בימי ראשון ורביעי. הסדרה תשודר בשעות הערב  ב-כאן 11 ותעלה במקביל לספריית כאן BOX.
"האיש שרצה לדעת הכל" היא גרסה טלוויזיונית מתוך סדרת ספרי המתח המצליחה על החוקר אבי אברהם, מתחנת המשטרה בחולון, המפצח מקרי פשע מקומיים. הפעם אבי (מוריס כהן) נקרא לפצח מקרה תקיפה בבית מלון בבת ים. לצוות החקירה שלו מוצמדת אורנה (נטע ריסקין), חוקרת משטרה מרגיזה אך מנוסה. בעוד החוקרים מתקוטטים על כיווני חקירה וענייני אגו, אזרח שאשתו הותקפה פותח בחקירה מסוכנת משלו.
 
קובי (אימרי ביטון) ומלי (עינת הולנד) הם אהובי נעורים שהקימו יחד משפחה אוהבת. לילה אחד דרמטי משנה את חייהם לחלוטין. בעוד מלי מצליחה להתגבר על האירוע הקשה ולהמשיך בחייה, קובי מחליט לקחת את החוק לידיים ולעשות סדר בכאוס. המקרה שלהם הוא רק עוד תיק בשביל אורנה, אבל כשמתרחש פשע זהה, היא ואבי מנסים להבין מי התוקף לפני שיתקוף שוב.
זהו העיבוד הראשון והיחיד לספר "האיש שרצה לדעת הכל" מסדרת הספרים המצליחה של דרור משעני, שתורגמה לשפות רבות ועובדה לקולנוע ולטלוויזיה ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה