טלוויזיה

מאחורי "הפליליסטיות" וסדרות דוקו נוספות: מינוי מסקרן ברשת 13

השינויים והמינויים ברשת 13 נמשכים עם מינוי משמעותי נוסף בחטיבת התוכן של הערוץ, לתפקיד ניהול הדוקו והדוקו ריאליטי שעומד ריק מאז עזיבתו של אורן גזית
שירה יום טוב | 
צילום shutterstock, freepik
רשת 13 מודיעים על מינוי חדש בניהול התוכן של הערוץ, לאחר עזיבתו של אורן גזית, שהיה מנהל תחום הדוקו שכולל בתוכו גם את הדוקו ראליטי של הערוץ. מדובר באיוש כיסא משמעותי נוסף שקורה זמן קצר אחרי כניסתו של המנכ"ל החדש אמיליאנו קלמזוק.
מי שתיכנס לתפקיד היא ליבת גרינבוים - הרוש, שחתומה בין היתר על "הפליליסטיות", אחת מסדרות הדוקו ריאליטי הבולטות של התקופה. גרינבוים הרוש שימשה בערוץ כעורכת אחראית תחום דוקו ריאליטי ודוקו לייט. בעברה שימשה כעורכת בתחום בקשת ורשת והיתה עורכת ראשית של אנשים (קשת 12), האח הגדול חשופים את הכל (דוקו אח גדול- רשת), הרדאר (ערוץ 10) ובימוי ועריכה של סרטי דוקו.
ברשת 13 איבדו לא מעט טאלנטים בשנה האחרונה, מאחורי הקלעים ובקרב המגישים. גם מאחורי הקלעים התרחשו לא מעט עזיבות מתפקידי מפתח בצמרת הניהולית של החברה, כאשר משמרת המנכ"ל האחרונה היתה זו של יורם אלטמן שנכנס לנעליו של אבי בן טל לפני כשנתיים.
לפני שבועיים הודיעו ברשת 13 על מינוי מנכ"ל חדש, אמיליאנו קלמזוק, אחרי שלושה חודשים מעזיבתו של אלטמן, וחזרתם של שני טאלנטים: על המסך ומאחוריו עם חזרתו של מוטי בר זיו לחברה כסמנכ"ל, אחרי שנתיים של נתק ועזיבה מתוקשרת שכללה תביעה של חצי מיליון שקלים לערוץ. המינוי החדש לאחר חזרתן של שתי הדמויות האלה מסמנים התחלה מסוימת של מגמה שאולי נראה בתקופה הקרובה ברשת 13.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה