טלוויזיה

גיא זוארץ מקבל הודעה מרגשת: "מתברר שבחרנו נכון"

לאחר עוד אירוע 'מכירה' שהנחה, המגיש קיבל הודעה מהמארגנים: "הצלחת לרתק, לעורר ולהפעיל את הקהל (שכבר היה מותש מיום מלא בהרצאות) אין ספק שמדובר בפעילות שהצליחה להתאים לכולם, לגרום לצחוק ולהנאה מרובה. תודה רבה! איילת סמנכ"ל פיתוח ארגוני צוות 3"
מערכת ice |  1
גיא זוארץ (צילום פייסבוק/ גיא זוארץ)
גיא זוארץ, מנחה תכניות 'האח הגדול' ו'הישרדות' ברשת 13 קיבל הודעה אחת שריגשה אותו מאוד. בצל המלחמה, הוא ממשיך בפעילות העסקית שלו עם 'המכירה' בסגנון תכנית הריאליטי שהוא עושה גם לחברות גדולות.
גיא זוארץ העלה תמונה מתוך אירוע שכזה וכתב: "אתמול עשיתי את ״המכירה״ שלי ל 400 עובדי צוות 3 .כמה צחקנו שחררנו ונהנינו, התרגשתי הבוקר לקבל את ההודעה הזו מאיילת סמנכ"לית פיתוח ארגוני של צוות 3…תודה לכם אתם אלופים".

הוא גם שיתף את הדברים שכתבה לו הסמנכ"לית: "גיא היקר, את כנס סיכום השנה שלנו בחרנו לקנח בפעילות שעשועון “המכירה” בהנחייתך ומתברר שבחרנו נכון!!! לא מפסיקה לקבל מחמאות על הפעילות".
 
היא הוסיפה ובירכה אותו במילים חמות ומרגשות: "הצלחת לרתק, לעורר ולהפעיל את הקהל (שכבר היה מותש מיום מלא בהרצאות) אין ספק שמדובר בפעילות שהצליחה להתאים לכולם, לגרום לצחוק ולהנאה מרובה. תודה רבה! איילת סמנכל פיתוח ארגוני צוות 3".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גיא
    חעגד 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נמאס לנו לראות אותך צריך בחוק אחר לעביר לגיא כולם אומרים
    סגור