טלוויזיה

ינון מגל אצל רוני קובן: תשובה אחת שלו הסעירה את הרשת

העיתונאי התארח אצל רוני קובן והתראיין על הנושאים הכי לוהטים כרגע בחברה ובתקשורת הישראלית. כמה מאמירותיו הציתו סערה ברשת
מערכת ice |  5
ינון מגל (צילום פלאש 90/ יוסי זליגר)
העיתונאי ומגיש תכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, התארח אצל רוני קובן בתכניתו בערוץ כאן 11 "פגישה עם רוני קובן", וזאת במסגרת העונה השמינית של התכנית אשר משודרת בימים אלו בערוץ.
ינון מגל ידוע כאחד שנמצא בכותרות הרבה מאד בשנים האחרונות, מאז היה חבר כנסת ועזב במהרה, משם חזר לתקשורת והפך לאחד העיתונאים המדוברים והמצליחים ביותר בישראל. מגל מרבה לייצר סערות בתקשורת, לפעמים אפילו מבלי שהתכוון לכך, אך כמות הפרסומים אודותיו אחרי כל סערה שכזו היא אדירה, ושמו תמיד נמצא ברשימת הנושאים החמים ברשתות החברתיות ולא מן הנמנע כי הוא העיתונאי שאת שמו מחפשים ברשת יותר מכל אחד אחר במקצוע.

גם חלק מהאמירות שסיפק מגל לקובן בתכנית גרמו לסערה, בעיקר אלו הקשורות למלחמה הקשה שמדינת ישראל נמצאת בה, וכמובן, איך לא, לביבי נתניהו. כאשר הגיעו קובן ומגל לדבר על הסיבות לפרוץ המלחמה, שאל קובן את מגל האם "הגיע לנו", כאשר הוא מתכוון לטבח הנורא שאירע ב-7 באוקטובר.
מגל אמר לקובן כי הוא רואה את זה "כסוג של עונש מהקדוש ברוך הוא", לאחר שדיבר על התקופה שקדמה למלחמה, תקופה של משבר חברתי שהגיע עד כדי קרע עמוק בחברה הישראלית. תגובתו של מגל עוררה סערה אדירה ברשת וגרמה למתנגדיו לצייץ נגדו בקדחתנות.
 
הבמאית יעלי אבנרי צייצה בחשבונה ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) נגד מגל על תשובתו וכתבה: "ינון מגל חושב שהגיע לנו. הטבח. הגיע לנו. גם תומכי טרור אומרים שהגיע לנו".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אבנרי עושה לי רע.
    שי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שאני נתקל בשם הזה "אבנרי" , אני מתחיל להרגיש רע, רע כי זה תמיד מציף את ההוא שהיה חלאת אדם ...נו, ההוא אורי אבנרי. באשר לתשובתו של מגל, הוא לא אמר שמגיע לנו, הוא מאמין שזו הקללה שנחתה עלינו בשל המעשים של אותם החלאות מקפלן.
    סגור
  • 4.
    אפס
    דנה 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תעלם כבר
    סגור
  • 3.
    שמאל מטורלל... זה ממש לא מה שהוא אמר... ממשיכים לפלג
    זד 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איזה פח אשפה..
    סגור
  • 2.
    ינון מגל כאילו דתי ,בלי כיפה ,מטריד מינית
    ישראלי 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה לו ולקדוש ברוך הוא ,אצלו הכל הצגה . עבריינים בכלא מניחים תפילין רק כדי להעביר את הזמן בתקווה ליחס טוב יותר מהסוהרים . כזה הוא ינון מגל ,איש טיפש !!!
    סגור
  • 1.
    ינון מגל
    שושנה 02/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מגל עושה עבודה טובה למען נהנתניהו והייתי רוצה לראות עיתונאי או מגיש מהמרכז-שמאל שמדבר בצורה גלויה, ישירה ובוטה כמוהו ללא חשש מגוטליב, אמסלם וכו'. נהנתניהו דואג לחסידיו וחבל שאין פוליטיקאי במרכז שיעשה כמוהו. כבר פעם שנייה שגנץ מציל את נהנתניהו, איזו מנהיגות עלובה.
    סגור