טלוויזיה

אופירה אסייג מצאה מחליף לאייל ברקוביץ'? הפגישה המסתורית נחשפת

אופירה אסייג, שהסתכסכה עם אייל ברקוביץ' והתוכנית של השניים בקשת 12 ירדה מהאוויר, נפגשה עם מגיש קשת 12, גדעון אוקו, לפגישה מסתורית אליה הצטרפה גם אירית רחמים. מצאה מחליף לברקו?
מערכת ice |  1
אייל ברקוביץ ואופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
בערב שישי סוף כל סוף שודר הריאיון המלא של אייל ברקוביץ' לנטעלי שם טוב בחדשות שישי של רשת 13, הערוץ אליו עבר אחרי שנים ארוכות בקשת 12 בעקבות הסכסוך עם חברתו לשעבר אופירה אסייג.
מאז, אופירה אסייג עדיין לא חזרה לאוויר עם תוכנית חדשה בקשת 12. אבל האם מגישת הטלוויזיה המליחה מצאה מחליף לברקו? אתמול (שלישי) ב"וואלה! סלבס" העלו תיעוד מפגישה מפתיעה של אסייג עם לא אחר מאשר מגיש קשת 12, גדעון אוקו.
השניים ישבו יחד לארוחת צהריים מסתורית במסעדה, ויכול להיות שבקרוב נראה שיתוף פעולה בין השניים על מסך הטלוויזיה. נוסף על כך, מי שהצטרפה לפגישה מאוחר יותר היא אירית רחמים.
כזכור, אופירה אסייג הגיבה השבוע לראשונה לראיון של אייל ברקוביץ' בחדשות 13. אסייג הדיבה לכך בריאיון קצר שהיא ערכה ב"וואלה! סלבס", שם כאמור נשאלה על דעתה בנוגע לריאיון של ברקו, ואמרה: "אני צופה רק באולפן שישי בקשת 12. מן הסתם הגיעו אליי ריקושטים, אבל אני מאחלת לו בריאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחחח היא ראתה את הריאיון טוב מאוד
    - 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא ראתה הכל מהתחלה עד הסוף כדי לשמוע מה הוא יגיד עליה עלק רואה רק אולפן שישי פיפי
    סגור