רייטינג

אלמוג בוקר מזנק ברייטינג: ניצחון שבועי על חדשות 12

"חדשות היום" של אלמוג בוקר ניצחה כל השבוע את שלוש עם עופר חדד של חדשות 12, והקרב על הרצועה הראשונה של החדשות במהלך היום מתחמם
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר עופר חדד (צילום משה שי אריה לייב אברמס פלאש 90)
עיתונאי חדשות 13, אלמוג בוקר, מחזק את רצועת שלוש בצהריים עם "חדשות היום" עבור ערוץ 13, ועם ניצחון משמעותי ברייטינג במשך שבוע שלם ראש בראש מול חדשות 12 ועופר חדד מגיש המהדורה הנגדית.
בוקר גם מייצג את עצמו כטאלנט עולה ברייטינג, וזאת לאחר שדווקא התוכנית בהגשתו היא זו שמנצחת את המתחרה מחדשות 12 - דבר שלא קרה בתקופה האחרונה כאשר הוא הוחלף.

כך, ביום ראשון השבוע ניצח בוקר את אלמז מגיסטו עם 3.8% רייטינג אל מול 3.3%, למחרת בקרב צמוד שוב ניצח בוקר עם 3.5% והפעם את עופר חדד שהביא 3.2%, ביום שלישי חל משדר מיוחד להשבת הכנסת, וביום רביעי בוקר התחזק ל-4.4% וזאת שוב מול עופר חדד שהביא 2.6% בלבד.
יש לציין שלרוב הרצועה ברוב הפעמים יש ניצחון מוחץ לחדשות 12, אבל כשמתסכלים על התקופה האחרונה רואים עלייה חזקה של אלמוג בוקר. כך, בחודשים אוקטובר-נובמבר, תוכנית "חדשות היום" של רשת 13 ניצחה 8 פעמים מתוך 24 פעמים, מול שלוש עם עופר חדד, זאת אומרת: ניצחונות של 33%. אם בעבר היה נראה שחדשות 12 שולטים ברצועה ביד רמה, נראה שאלמוג בוקר הגיע להביא פייט בגזרת הרייטינג. 
 
אלמוג בוקר מוחלף בשידור. מן הארכיון
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חדשות
    בורקיטוס 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נמאס מכל התוכניות,בכל הערוצים,מנפחים את השכל לכן אני מטייל במדינות אחרות רואה דברים אחרים,כאדם בן 75 כל יום אותם חדשות פיגועים מעשי אונס ופשעים של הבדואים,נמאס מהמדינה הזו אני חי פה מ49
    סגור