תיירות

מבצע ענק למילואימניקים: היעדים האקזוטיים אליהם תקבלו הנחה נחשפים

חברת התיירות "ספיריט הפקות עולם" עם מבצע מיוחד למילואימניקים, חיילי סדיר ואנשי קבע ליעדים החלומיים סיישל ומאוריציוס שיחזרו לטוס מישראל בחודש פברואר לאחר הפסקה של שלושה חודשים בעקבות המלחמה
מערכת ice | 
סיישל (צילום ספיריט הפקות עולם)
מי מאיתנו לא חולם על ביקור באיים עם טבע קסום, נופים עוצרי נשימה וחופי טורקיז בתוליים? חברת התיירות "ספיריט הפקות עולם" יוצאת עם מבצע מיוחד למילואימניקים, חיילי סדיר ואנשי קבע ליעדים סיישל ומאוריציוס שיחזרו לטוס מישראל בחודש הבא, זאת לאחר הפסקה של שלושה חודשים בעקבות המלחמה. 
סיישל ומאוריציוס הם איים קסומים עם טבע נהדר, נופים עוצרי נשימה, חופי טורקיז בתוליים, הרי געש שניתן לטייל בהם ואגמים ונהרות רבים. היופי הזה לא עוצר בתוואי הגיאוגרפי של האיים אלא ממשיך אל תושביו, בעלי האופי החם והאדיב שיקדמו אתכם בחיוך בכל מקום שאליו תגיעו.

מאוריציוס, צילום: ספיריט הפקות עולם
בסיישל ובמאוריציוס שורר אקלים טרופי, לכן האקלים די זהה במהלך השנה ואין תקופות יבשות וגשומות ברורות. אמנם יש גם חורף והוא נופל בחודשים יולי-אוגוסט אם כי לא מדובר בדיוק בחורף עם ממוצע של 25 מעלות. בקיצור, מזג האוויר נעים מאד במהלך כל השנה.
טלי יטיב, מנכ"לית ובעלים בחברת "ספיריט הפקות עולם" מספרת: "האיים מאוריציוס וסיישל מתאימים בעיקר לאנשים שמחפשים מקום בטוח ומוגן, יעד חם, אקזוטי, המציע טבע פראי וטרופי, חופים ומי טורקיז צלולים. חיפשנו דרך להחזיר תודה ולו במעט לחיילים שלנו ואין כמו חופשה אקזוטית כדי לנוח ולהירגע היעדים מציעים חופשת רגיעה בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים. מה שמדהים ביעדים הללו הוא שהם המפלט האולטימטיבי והמושלם בכל שנה לברוח מהחורף הישראלי.
בעקבות הבקשות של ישראלים רבים המעוניינים לצאת לחופשה אקזוטית ולקחת פסק זמן קצר, להתחבר לטבע, באווירה אינטימית "ספיריט הפקות עולם" החליטה לבנות עבורכם חבילות שמתאימות לתקופה הקשה כדי לאגור כוחות להמשך ולחזור מחוזקים. זו הזדמנות להזמין גם לקראת חג הפסח. מאוריציוס אינה מדינה מוסלמיות אלא מדינה קתוליות ובטוחה מאד עבור הישראלים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה