תיירות
ביזיון בטיסת אל על: מדוע הנוסעים נאלצו לישון על הרצפה?
אחד הטסים בטיסה מסלוניקי ארצה סיפר: "דחו את הטיסה ל-2:30 ל-3, ואז ל-5, אחר כך ל-8 וחצי ואז ל-10:20, כל הזמן הזה הייתה אפס תקשורת מאל על פשוט ביזיון", אל על הגיבה: "ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי"
הטיסה מהחופשה ביוון הפכה לסיוט עבור לא מעט ישראלים שנתקעו בשדה התעופה בסלוניקי, על פי דיווח של יולן כהן מחדשות 12,שהביאה עדויות של כמה מהישראלים שנאלצו להעביר שעות ארוכות ואף לישון בשדה התעופה מבלי שהיה להם מענה כלל לכאורה.
כהן הסבירה בסרטון שהעלתה לאינסטגרם: "אם אתם טסים בקרוב, אתם חייבים לשמוע על הטיסה שהפכה לסיוט. טיסה שבה ישראלים מספרים שהם שהו בנמל התעופה בסלוניקי יותר מ-12 שעות. אני מדברת על תינוקות, ילדים ומבוגרים שנאלצו לישון על בנמל התעופה הרצפה. חברת התעופה אל על שהייתה אמורה לספק להם טיסה פשוט לא ענתה להם".
אחד הטסים סיפר: "דחו את הטיסה ל-2:30 ל-3, ואז ל-5, אחר כך ל-8 וחצי ואז ל-10:20, כל הזמן הזה הייתה אפס תקשורת מאל על פשוט ביזיון". כהן סיכמה ואמרה: "נשאלת השאלה, איך יכול להיות שחברות התעופה מרשות לעצמן להתנהג ככה לנוסעים, משרדי הממשלה צריכות להתחיל לקנוס את אותן חברות התעופה, כי בסוף אנחנו מדברים על נוסעים ששילמו ממיטב כספן אלפי שקלים לכרטיס, לא מה דעתכם?".
עוד ב-
אל על מסרה בתגובה: "ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי. כתוצאה מהפגיעה נגרם עיכוב ממושך שלא בשליטתנו. הנוסעים עודכנו במהלך הלילה ומטופלים על ידינו. אל על שמה את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות בראש סדר העדיפויות״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(67):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
56.אלעל בתגובה: לא אשמתנולא טס עם אלעל 09/2023/07הגב לתגובה זו0 0לא מבין עדיין מה יש לאנשים לחפש בחברה הזו, כמו כל "מותג" ישראלי אחר יש את אותם הבאגים, זלזול בלקוחות, מחירים מופרזים, הרגשה שמישהו עושה לך טובה ועוד ועוד תחלואים ישראלים ידועיםסגור
-
55.אל על בשליטה או באי שליטה?דניאלה 09/2023/05הגב לתגובה זו0 0יכול להיות שהגעת המטוס לא הייתה בשליטת החברה. הכרטיסים נקנו ממנה . היא אחראית. למה להתעלם מהנוסעים במקום לדאוג לרווחתם. שמיכות אם קר. משקאות אוכל. כריות. ובעיקר תשובות!!! אילו בהחלט בשליטת אל על ויחסה המזלזל יהיה בעוכריה. אחת שלא הייתה בטיסה הנ"ל.סגור
-
54.כול הטיסות עם כול החברות ליעדים אלו הן ביזיוןאורנה צוק 09/2023/04הגב לתגובה זו0 0חברים,אלו לא רק אל על,אנחנו עברנו סיוטים עם ישראייר שבפרוש אסור לטוס איתם,הם דחו טיסות בשלושה ימים,ללא פיצוי,ביטלנו,הזמנו עם agean , דרך בוקינג ,אנחנו בסלוניקי ועד היום אין תשובה ברורה רם הטיסה חזור שלנו תתקיים ,בקיצור כול אשר קשור בשרות ,כולם ביזיון אחד גדול,העיקר שסוחטים אותנו על כבודה,והושבה ,ובסוף טיסה לסלוניקי עלתה לנו כמו טיסה למיזמי עם כול השינויים.סגור
-
53.הבזיון האמיתישני 09/2023/04הגב לתגובה זו0 0כ20 אנשים מהטיסה שיצאו לטיול מאורגן היו נכים על כסאות גלגלים שהיו תלויים בצוות בשלושת העליות למטוס. הם נאלצו להמתין כשעה בכל פעם עד שהעלו/הורידו אותם. לנו היו קשה וסבלנו ואני בטוחה שהם הרבה יותר. פשוט בושה.סגור
-
52.אל עלאורי 09/2023/04הגב לתגובה זו0 0מה לא ברור, לא טסים אל על החברה גרוע ביותרסגור
- טען עוד
-
51.כל נוסע זכאי ל 250 יורו פיצוייניב 09/2023/04הגב לתגובה זו1 1לפי החוק האירופאי כל נוסע זכאי ל 250 יורו פיצוי. לא לוותר לאלעל. תתבעו בבית משפט לתביעות קטנות. https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm#compensation-delay-1סגור
-
50.עדיםותציונה 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0אם לזה קוראים עדיפות אוי ואבוי אחר כך מתלוננים שאל על מפסידה .היא מפסידה קודם את הנוסעים הישראלים וחבל מאוד.אני מתארת לעצמי שהיו בינהם שורץמרי כשרות שאפילו לא יכלו לקנות דבר מה לאכול ועל זה לא חושבים בכלל כי מה זה שומר כשרות סתם אוירסגור
-
49.מי עדיין טס באלעלעודד הנודד 09/2023/03הגב לתגובה זו3 0אני לא מבין איך אחרי אין סוף כתבות כאלה על אל-על יש עדיין מטומטמים שטסים עם החברה הזוסגור
-
48.איחור בטיסהשירה 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0תמיד יהיו איחורים בטיסות ככה זה בעולם תפסיקו לבכות שהיו ילדים קטנים תמיד צריך לקחת את זה בחשבון כאשר מדובר בטיסה ותפסיקו לבכות ולבכות יש בעיה תפנו לאל על וזהו.סגור
-
זה לא בכי!!דניאלה 09/2023/05הגב לתגובה זו0 0התגובות אינן בכי אלא שיימינג. דרך להתגונן מפני התופעה על ידי תאור מצב שמהווה אזהרה לטסים בעתיד!!!סגור
-
47.לא מופתעת קרה לנו לפני יומיים בטיסה לגיאורגיהליאור 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0גם כן עם סאן דורסגור
-
46.מי שמזמין כרטיסים באל על שלא יבוא בטענות (ל"ת)יייייייששששששש 09/2023/03הגב לתגובה זו4 1סגור
-
45.שמים פס על הפירסומיםלופר 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0הם משקרים, שיש בעיות אין עם מי לדבר אף אחד לא עונה לך, הם גם יודעים שלא תובעים אותם והכי טוב להתעלם ולהעלם. זוהי השיטה..פעם אחת יחטפו תביעה ייצוגית במיליונים אולי ישנו את השיטה..סגור
-
44.תפסיקו להיות פראייריםנוסע מתמיד לא באל ע 09/2023/03הגב לתגובה זו4 0תמשיכו לשלם המון ולקבל כלום כרטיסים יקרים ושירות פחסגור
-
43.לא לטוס אלעלאבי 09/2023/03הגב לתגובה זו2 1קונים כרטיסים באלעל ואחרי כמה ימים/שבועות מקבלים הודעה שהטיסה לא באמת באלעל אלא בחברה אחרת שמבצעת עבור אלעל פשוט רמאות בחברות אחרות כשאתה רוכש מודיעים לך אם חלק מהטיסה או כולה מתבצעת באמצעות חברה אחרת באלעל זו רמאות לשמה ואלו התוצאות אם קורה משהו זה ממש לא מענין אותם שרות רע מאודסגור
-
42.תקחו אחריות ופיצוי לכול הטסים (ל"ת)דוד 09/2023/03הגב לתגובה זו3 0סגור
-
41.נו באמתניר 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0בפעם המאה מתי תבינו מטוס,זה לא אוטובוס שאפשר להחליף מעכשיו לעכשיוסגור
-
40.ישראלים על הריצפה זו השקעה טובה (ל"ת)בעע 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
39.אני טס עם אל על.אבל התשובה שסיפקו על גורם חיצוניאלמוני 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0שאחרי לאיתור.ממש לא צרכה לענין את הנוסעים.לדעתי אל על צרכה לפצות את הנוסעיםסגור
-
38.אלעלאלעל 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0כל הזמן מתלוננים יאללה תתבעו וזהו מה אכפת לנו מהסיפורים שלכםסגור
-
37.אלוהיםיורם 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0כנראה שאלוהים כבר לא הולך עם הבעלים החדשים של אל על . יש חוק על מקרים כאלה ..!!! יש לתבוע את החברה ולהטיל עליה קנס גבוה .!!!!התנהגות חזירית!!!סגור
-
36.קישקושיםאריק 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0אלעל קחי פעם אחריות..הכרטיסים הם שלכם.אתם ערבים להם.בתי מלון ואוכל.ולא למשוך את זה כל שעה.כי היה ברור לכם מראש.שזה פשלה שלכם.סגור
-
35.העיקר מדווחים על רווחים מטורפיםבני 09/2023/03הגב לתגובה זו1 1למה להתייחס למי שגורם לחברה להרוויח גם ככה לא משנה מה ימשיכו לפרנס. האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול.סגור
-
34.טיול בסלוניקיקיפי 09/2023/03הגב לתגובה זו0 3תתחילו לבזבז את הכסף בארץ ואז לא תהיה בעיהסגור
-
33.טוסו בחברות אחרות רק מה אל תבכו אםליאור 09/2023/03הגב לתגובה זו2 2חלילה יקרה משהו באל על הטייסים בוגרי חיל האוויר ובטחון מעל הכל פדיחות יש בכל חברת תעופהסגור
-
32.אל עלגדעון פנר 09/2023/03הגב לתגובה זו1 1מזה שנים איני טס עוד באל על די למנוע עוד עוגמת נפש ועוד עוגמת נפש ומאז אני מרוצה .אין לי כל ביקורת על אל על כי אני פשוט לא טס באל על ואני ממליץ לכולם לאמץ את דרכי כי רק כך ילמדו אולי לתת שרות מניח את הדעתסגור
-
31.למה אתם עדיין טסים בחברה הזו? (ל"ת)ערן 09/2023/03הגב לתגובה זו3 3סגור
-
30.קחו עורך דין ותתבעו את אל על! (ל"ת)שמש 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0סגור
-
29.חברת אלעלמתנגד לטוס באלעל 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0חברת אל על לצערנו נהייתה לחברה נגד הנוסעים!!!! כאשר ביטלו טיסות בגלל שביתת הטייסים, לא ענו לטלפונים בכלל!!! כאשר פנו לבית המשפט. חברת אלעל ברוב חוצפה הגישו תביעה נגד התובעים בטענה הזויה שזוהי אשמתם!!!! בקיצור לא טסים אלעל!!! חברה מגיע השייכת לקבוצת רשעים!!!!סגור
-
28.ליוון טסים עם אייג'ןמאיר 09/2023/03הגב לתגובה זו1 1לא כל מיני צרטריםסגור
-
אלו שאיבדו לי מזודה בהלוך *וגם* בחזור?ליהי 09/2023/03הגב לתגובה זו3 0כשהגיעו המזוודות של הלוך (אחרי יומים בלי בגדים להחלפה ומברשת שינים) ניכר שמישהו חיטט בהן היטב והוציא משם שייקר, מגהץ נסיעות ועוד כמה טובין. שנתים וחצי התכתבתי איתם. לפעמים הפנו אותי מאחד לשני אבל בד''כ פשוט לא טרחו להתייחס.סגור
-
27.זה אשמתךרוני 09/2023/03הגב לתגובה זו1 2זה אשמתך שאת נוסעת באלעל, חברה הכי לא אמינה, יש מספיק חברות שנותנות שירות וומענה מעולים!!סגור
-
26.מטופלים על ידיכם? בושה וחרפהדנה 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0אם זה הטיפול שלכם. השארתם אותם לישון על הריצפה בשדה התעופה.סגור
-
25.יש פיצוי קבוע בחוק על איחור - לכו על זה!אריק 09/2023/03הגב לתגובה זו6 1יש פיצוי קבוע בחוק על איחורים בטיסה. ההליך פשוט יחסית - לפני כמה שנים היה לי סיפור דומה עם חברה אחרת, וקיבלנו פיצוי של 600 יורו לכל נוסע.סגור
-
פיצוירוני 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0אשמח לקבל מידע על איך תובעים חברת תעופה על איחורסגור
-
איחור בטיסה?תומר 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0לא היה באחריותה -נראה אותם תובעים את הגורם החיצוני שפגע במטוססגור
-
תתבעויניב 09/2023/04הגב לתגובה זו0 0אלעל תצטרך להוכיח שזה לא היה באחריותה ועשתה כל מה שיכלה למנוע את האיחור. לא יקרהסגור
-
24.חברת אל עלדפנה 09/2023/03הגב לתגובה זו3 3חייבים לקנוס את החברה,והיא חייבת לשלם כסף לנוסעיםסגור
-
23.חאלס עם הקלישאת בטחון....לשעבר 09/2023/03הגב לתגובה זו2 2כל חברות הטיסה כמעט מאובטחות,בדיקות בטחון בכל שדות התעופה,אז מה קשור לזה הדיליי?סגור
-
22.יולן הנתקעתסמארטווינג 09/2023/03הגב לתגובה זו3 2לפחות היית מבינה וחוקרת מה קרה בסלוניקי.אז נתקעת בסלוניקי זה לא פעם ראשונה שחברת תעופה תוקעת אותך.רק על אלעל את פותחת.תתביישי לך עיתונאית את לא.חוסר הבנה מוחלט של המצב. צוות הטיסה מודה לך שטסת איתנו בצ'כית.סגור
-
תגובה אומללה ומטונטמת (ל"ת)אזרח 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0סגור
-
21.אל על חברה פח אשפהמשה 09/2023/03הגב לתגובה זו2 3תמיד הכי יקרה ושירות גרועה. תודה לאל יש עוד הרבה חברותסגור
-
20.טיסת אל על צבלוניקיזורי 09/2023/03הגב לתגובה זו2 1הם מבינים רק תביעות לשלם כסף תתבעו בתביעות קטנות הולך מהר תוך 3 שבועות מקבלים את הכסף.סגור
-
19.מי עוד טס באל-אלשיודע לחשוב 09/2023/03הגב לתגובה זו3 2לחברה הזו יש תשובה אוטומטית ופבלובית קבועה לכל פשלה. הבעייה היא שיש אנשים שעדיין מאמינים להם...סגור
-
18.האחריות של אלעלגדעון 09/2023/03הגב לתגובה זו2 2אפילו אם התקלה נגרמה על ידי ספק חיצוני, האחריות של אלעל. על החברה לפקח על ספקיה החיצוניים.סגור
-
17.אירוע כזה צריך לגרום לענישה לדוגמאR.r 09/2023/03הגב לתגובה זו1 2זה כמו תאונת פגע וברח. גם מעכבים ומתעללים וגם לא דואגים בזמן האירוע לנציג שיטפל הנוסעים ולמעשה מפקירים... על האיחור יש כללי פיצוי לפי אמנות בינלאומיות ועל ההפקרה צריכה אל על לשלם פיצוי נוסף וגבוה לדוגמא כי זה כבר פשע ולא רק מקרה מצער בלתי מתוכנן מראש .סגור
-
16.בכייניםתומר 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0רק ללכלך יודעים. אל תטוסו אל על. רק אל תתבכיינו אחר כך על חברות זרותסגור
-
15.קורה כל יום בכל חברות התעופה בעולם לא רק באלעל יש תקלות (ל"ת)גיא קולק 09/2023/03הגב לתגובה זו3 2סגור
-
14.לא מפתיעאבי 09/2023/03הגב לתגובה זו2 2חברה בזיון. פרסומות, שירים, אסף גרניט, אבל מפעילה קבלני משנה ןמתנערת מאחריות כלפי הנוסעים. לא טס איתם גם בחינם.סגור
-
13.אפשר לתבוע, כנסו וקראויעקב משה 09/2023/03הגב לתגובה זו2 2מעל 8 שעות עיכוב ניתן לתבוע את חברת התעופה עם סיכוי גבוה לפיצוי של אלפי ש"ח לנוסע. לגבי שעת ההמראה זה נחשב לרגע בו התנתקו גלגלי המטוס ממשטח ההמראה ולא בעת שהמטוס החל לנוע לכיוון הטיסה, לפעמים דקות אלו חשובות כדי לעבור איחור של 8 שעות שמזכה בפיצוי. אפשר לתבוע אישית בתביעות קטנות ואפשר עם עו"ד כמובן בסדר דין מהיר, או רגיל (תלוי בגובה התביעה)...סגור
-
12.תקלות יש בכל החברות. אבל אל על נוח להשמיץ כי היא שלנותקלות 09/2023/03הגב לתגובה זו2 1אל לרוב בסדר ולפעמים לא (בעיקר בהתנהלות מול נוסעים), הבעייה שהיא עושה לעיתים שרינג עם חברות פחות טובות.סגור
-
ישראלים בכיינים שמחפשים כסף ולהתפרסםתומר 09/2023/03הגב לתגובה זו0 1כך גם עורכי דין שמייצגים אותםסגור
-
ממש לא שלנו כבר מזמןירון 09/2023/03הגב לתגובה זו2 0חברה פרטית חלוטיןסגור
-
11.מי שטס או קונה באל על, שלא יתפלאדן 09/2023/03הגב לתגובה זו0 2אני ממש משתדל לא לטוס איתם. חבל. פעם הייתה חברה טובהסגור
-
10.מי טס באל על???איש ישר 09/2023/03הגב לתגובה זו0 3רק טיפשים וחרדים טסים עם נחברה הזו. תשובת המנכלית חצופה ומזלזלת באינטיליגנציה.סגור
-
9.היחס לנוסעים =פרצופה של אלעל,לא טסה אל מטה... (ל"ת)רק חברות זרות 09/2023/03הגב לתגובה זו0 3סגור
-
8.חלאסשרון 09/2023/02הגב לתגובה זו0 1תפסיקו כבר לטוס איתםסגור
-
7.אל עלאיציק 09/2023/02הגב לתגובה זו0 1לפני שנים הייתי טס אל על גם אם המחיר היה גבוה בחמישים אחוז ולמה ? כי זאת החברה שלנו ,הביטחון, הטייסים שלנו עברו שנים ו....גם בחינם לא טס אל על , חברה מגעילה , הביטחון....לא זוכר שחטפו מטוס של האמירויות:) וגם הטייסים של חיל האוויר שלנו הפכו להיות בובות פוליטיות......מסקנה , רק לא ... אל על !!!סגור
-
6.מי עוד טס עם באן דור? אל על? זאת חברה בזיון (ל"ת)רק לא אל-על 09/2023/02הגב לתגובה זו0 1סגור
-
5.הייתי על הטיסהלילית בן עמי 09/2023/02הגב לתגובה זו0 1הייתי על הטיסה שהייתה אמורה לצאת מנתב"ג לסלוניקי. אכן כנף המטוס נפגעה על הקרקע ואין זה באשמתם אבל מה שקרה אחרי היה קבלת החלטות שהן לא פחות משערורייה, עלינו וירדנו ממטוסים שלוש פעמים , על הטיסה היה טיול של נכים קשים וקבלת ההחלטות הייתה התעללות בנוסעים בוודאי שבנכים . וזה על קצה המזלג , אחרי שהעברנו שעות על הרצפה, הבטיחו שנמריא ב 05:55 , אבל המראנו רק בשעה 07:00 . אף אחד מהמנהלים לא מצא לנכון לדבר ולהסביר לנוסעים מה פשר העיכוב הנוסף אלא נתנו לדיילים שלא היו דוברי עברית פשוט לשקר . פעם אל על הייתה החברה הלאומית שלנו והיום הם לא טובים יותר מכל לאו קוסט . עצובסגור
-
אני הייתי בטיסה המדוברתנגה 09/2023/03הגב לתגובה זו1 0על התקלה ידעו כבר בשעה עשר בבוקר ביום שלפני. באלעל למרות שהיה להם 10שעות להתארגן לא טרחו להודיע לנוסעים או לארגן אופציה של בית מלון. נאלצנו להחתים דרכונים ורק אז לגלות מהו גודל הביזיון. כניראה שעשר שעות לא מספיקה בשביל להתארגן ולהחליט על מטוס אחר (בטיסה שלכם) ולהזמין מלון לנוסעים התקועים ביווןסגור
-
4.מגעילאבינועם 09/2023/02הגב לתגובה זו0 1עם כל הרווחים הדנה ככה מתנהגים?סגור
-
3.שדות תעופהנוסע מתמיד 09/2023/02הגב לתגובה זו1 1הגענו באיחור לפרנקפורט, דיליי עקב סופת שלג עזה במיוחד.. נוסעים שהגיעו , במטוסים שונים וממקומות שונים, נשארו לישון על הרצפה... ישראלים - תפסיקו להתבכיין. סוף הקייץ, שדות התעופה מוצפים בנוסעים. רוצים נוחיות - טוסו באוקטובר, ב סוויס.סגור
-
2.תשובה צפויה של חברה עלובהמנחם 09/2023/02הגב לתגובה זו18 6קבלני משנה, כאילו לא מטיסים בשבת למרות שאנשים קונים כרטיסים של אל על. תביעה קטנה לפי תקנות השוק האירופאי יחייב את החברה לשלם אלפי שקלים לנוסעסגור
-
1.אל עלאמיר 09/2023/02הגב לתגובה זו12 6אין צורך להוסיף-אל על.יש מספיק חברות שכן יכולות לתת שירות.ובנוסף אין לך את ההרגשה שעושים לך טובה.סגור
-
מי האידיוט שממשיך לטוס באלעל????מ ליבנה 09/2023/02הגב לתגובה זו0 2חברה עלובה, נשלטת על ידי גחמות של דתיים , שירות עלוב ומחירים בשמייםסגור
-
טיסת אל עחלאה 09/2023/03הגב לתגובה זו0 0הייתי על הטיסה הזאות נכון ישנו הנמל עח כיסאות ילדים מבוגרים אך יש לזכות על האנשים שהיו מאופקים בלי צעקות ובלי שכונה וגם שהגיע הטיסה היו מאופקים אל על צריכה לבד לתת מענה או פיצוי כי כריך ושתיה לא יסתום לאף אחד שסבל את הפה וסבלו בשקטסגור