תיירות

ביזיון בטיסת אל על: מדוע הנוסעים נאלצו לישון על הרצפה?

אחד הטסים בטיסה מסלוניקי ארצה סיפר: "דחו את הטיסה ל-2:30 ל-3, ואז ל-5, אחר כך ל-8 וחצי ואז ל-10:20, כל הזמן הזה הייתה אפס תקשורת מאל על פשוט ביזיון", אל על הגיבה: "ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי"
מערכת ice |  67
טיסות מישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
הטיסה מהחופשה ביוון הפכה לסיוט עבור לא מעט ישראלים שנתקעו בשדה התעופה בסלוניקי, על פי דיווח של יולן כהן מחדשות 12,שהביאה עדויות של כמה מהישראלים שנאלצו להעביר שעות ארוכות ואף לישון בשדה התעופה מבלי שהיה להם מענה כלל לכאורה.
כהן הסבירה בסרטון שהעלתה לאינסטגרם: "אם אתם טסים בקרוב, אתם חייבים לשמוע על הטיסה שהפכה לסיוט. טיסה שבה ישראלים מספרים שהם שהו בנמל התעופה בסלוניקי יותר מ-12 שעות. אני מדברת על תינוקות, ילדים ומבוגרים שנאלצו לישון על בנמל התעופה הרצפה. חברת התעופה אל על שהייתה אמורה לספק להם טיסה פשוט לא ענתה להם".

אחד הטסים סיפר: "דחו את הטיסה ל-2:30 ל-3, ואז ל-5, אחר כך ל-8 וחצי ואז ל-10:20, כל הזמן הזה הייתה אפס תקשורת מאל על פשוט ביזיון". כהן סיכמה ואמרה: "נשאלת השאלה, איך יכול להיות שחברות התעופה מרשות לעצמן להתנהג ככה לנוסעים, משרדי הממשלה צריכות להתחיל לקנוס את אותן חברות התעופה, כי בסוף אנחנו מדברים על נוסעים ששילמו ממיטב כספן אלפי שקלים לכרטיס, לא מה דעתכם?".
 
אל על מסרה בתגובה: "ספק חיצוני גרם לפגיעה במטוס של חברת סמארט ווינגס, המופעל עבור סאן-דור לטיסה לסלוניקי. כתוצאה מהפגיעה נגרם עיכוב ממושך שלא בשליטתנו. הנוסעים עודכנו במהלך הלילה ומטופלים על ידינו. אל על שמה את בטיחות וביטחון הנוסעים והצוות בראש סדר העדיפויות״.
תגובות לכתבה(67):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    אלעל בתגובה: לא אשמתנו
    לא טס עם אלעל 09/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין עדיין מה יש לאנשים לחפש בחברה הזו, כמו כל "מותג" ישראלי אחר יש את אותם הבאגים, זלזול בלקוחות, מחירים מופרזים, הרגשה שמישהו עושה לך טובה ועוד ועוד תחלואים ישראלים ידועים
    סגור
  • 55.
    אל על בשליטה או באי שליטה?
    דניאלה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכול להיות שהגעת המטוס לא הייתה בשליטת החברה. הכרטיסים נקנו ממנה . היא אחראית. למה להתעלם מהנוסעים במקום לדאוג לרווחתם. שמיכות אם קר. משקאות אוכל. כריות. ובעיקר תשובות!!! אילו בהחלט בשליטת אל על ויחסה המזלזל יהיה בעוכריה. אחת שלא הייתה בטיסה הנ"ל.
    סגור
  • 54.
    כול הטיסות עם כול החברות ליעדים אלו הן ביזיון
    אורנה צוק 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברים,אלו לא רק אל על,אנחנו עברנו סיוטים עם ישראייר שבפרוש אסור לטוס איתם,הם דחו טיסות בשלושה ימים,ללא פיצוי,ביטלנו,הזמנו עם agean , דרך בוקינג ,אנחנו בסלוניקי ועד היום אין תשובה ברורה רם הטיסה חזור שלנו תתקיים ,בקיצור כול אשר קשור בשרות ,כולם ביזיון אחד גדול,העיקר שסוחטים אותנו על כבודה,והושבה ,ובסוף טיסה לסלוניקי עלתה לנו כמו טיסה למיזמי עם כול השינויים.
    סגור
  • 53.
    הבזיון האמיתי
    שני 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כ20 אנשים מהטיסה שיצאו לטיול מאורגן היו נכים על כסאות גלגלים שהיו תלויים בצוות בשלושת העליות למטוס. הם נאלצו להמתין כשעה בכל פעם עד שהעלו/הורידו אותם. לנו היו קשה וסבלנו ואני בטוחה שהם הרבה יותר. פשוט בושה.
    סגור
  • 52.
    אל על
    אורי 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא ברור, לא טסים אל על החברה גרוע ביותר
    סגור
  • טען עוד
  • 51.
    כל נוסע זכאי ל 250 יורו פיצוי
    יניב 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפי החוק האירופאי כל נוסע זכאי ל 250 יורו פיצוי. לא לוותר לאלעל. תתבעו בבית משפט לתביעות קטנות. https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_en.htm#compensation-delay-1
    סגור
  • 50.
    עדיםות
    ציונה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לזה קוראים עדיפות אוי ואבוי אחר כך מתלוננים שאל על מפסידה .היא מפסידה קודם את הנוסעים הישראלים וחבל מאוד.אני מתארת לעצמי שהיו בינהם שורץמרי כשרות שאפילו לא יכלו לקנות דבר מה לאכול ועל זה לא חושבים בכלל כי מה זה שומר כשרות סתם אויר
    סגור
  • 49.
    מי עדיין טס באלעל
    עודד הנודד 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני לא מבין איך אחרי אין סוף כתבות כאלה על אל-על יש עדיין מטומטמים שטסים עם החברה הזו
    סגור
  • 48.
    איחור בטיסה
    שירה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמיד יהיו איחורים בטיסות ככה זה בעולם תפסיקו לבכות שהיו ילדים קטנים תמיד צריך לקחת את זה בחשבון כאשר מדובר בטיסה ותפסיקו לבכות ולבכות יש בעיה תפנו לאל על וזהו.
    סגור
  • זה לא בכי!!
    דניאלה 09/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התגובות אינן בכי אלא שיימינג. דרך להתגונן מפני התופעה על ידי תאור מצב שמהווה אזהרה לטסים בעתיד!!!
    סגור
  • 47.
    לא מופתעת קרה לנו לפני יומיים בטיסה לגיאורגיה
    ליאור 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם כן עם סאן דור
    סגור
  • 46.
    מי שמזמין כרטיסים באל על שלא יבוא בטענות (ל"ת)
    יייייייששששששש 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 45.
    שמים פס על הפירסומים
    לופר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הם משקרים, שיש בעיות אין עם מי לדבר אף אחד לא עונה לך, הם גם יודעים שלא תובעים אותם והכי טוב להתעלם ולהעלם. זוהי השיטה..פעם אחת יחטפו תביעה ייצוגית במיליונים אולי ישנו את השיטה..
    סגור
  • 44.
    תפסיקו להיות פראיירים
    נוסע מתמיד לא באל ע 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תמשיכו לשלם המון ולקבל כלום כרטיסים יקרים ושירות פח
    סגור
  • 43.
    לא לטוס אלעל
    אבי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    קונים כרטיסים באלעל ואחרי כמה ימים/שבועות מקבלים הודעה שהטיסה לא באמת באלעל אלא בחברה אחרת שמבצעת עבור אלעל פשוט רמאות בחברות אחרות כשאתה רוכש מודיעים לך אם חלק מהטיסה או כולה מתבצעת באמצעות חברה אחרת באלעל זו רמאות לשמה ואלו התוצאות אם קורה משהו זה ממש לא מענין אותם שרות רע מאוד
    סגור
  • 42.
    תקחו אחריות ופיצוי לכול הטסים (ל"ת)
    דוד 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 41.
    נו באמת
    ניר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בפעם המאה מתי תבינו מטוס,זה לא אוטובוס שאפשר להחליף מעכשיו לעכשיו
    סגור
  • 40.
    ישראלים על הריצפה זו השקעה טובה (ל"ת)
    בעע 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    אני טס עם אל על.אבל התשובה שסיפקו על גורם חיצוני
    אלמוני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שאחרי לאיתור.ממש לא צרכה לענין את הנוסעים.לדעתי אל על צרכה לפצות את הנוסעים
    סגור
  • 38.
    אלעל
    אלעל 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הזמן מתלוננים יאללה תתבעו וזהו מה אכפת לנו מהסיפורים שלכם
    סגור
  • 37.
    אלוהים
    יורם 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שאלוהים כבר לא הולך עם הבעלים החדשים של אל על . יש חוק על מקרים כאלה ..!!! יש לתבוע את החברה ולהטיל עליה קנס גבוה .!!!!התנהגות חזירית!!!
    סגור
  • 36.
    קישקושים
    אריק 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלעל קחי פעם אחריות..הכרטיסים הם שלכם.אתם ערבים להם.בתי מלון ואוכל.ולא למשוך את זה כל שעה.כי היה ברור לכם מראש.שזה פשלה שלכם.
    סגור
  • 35.
    העיקר מדווחים על רווחים מטורפים
    בני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    למה להתייחס למי שגורם לחברה להרוויח גם ככה לא משנה מה ימשיכו לפרנס. האזרח הקטן נאלץ לשלם בגדול.
    סגור
  • 34.
    טיול בסלוניקי
    קיפי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    תתחילו לבזבז את הכסף בארץ ואז לא תהיה בעיה
    סגור
  • 33.
    טוסו בחברות אחרות רק מה אל תבכו אם
    ליאור 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חלילה יקרה משהו באל על הטייסים בוגרי חיל האוויר ובטחון מעל הכל פדיחות יש בכל חברת תעופה
    סגור
  • 32.
    אל על
    גדעון פנר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזה שנים איני טס עוד באל על די למנוע עוד עוגמת נפש ועוד עוגמת נפש ומאז אני מרוצה .אין לי כל ביקורת על אל על כי אני פשוט לא טס באל על ואני ממליץ לכולם לאמץ את דרכי כי רק כך ילמדו אולי לתת שרות מניח את הדעת
    סגור
  • 31.
    למה אתם עדיין טסים בחברה הזו? (ל"ת)
    ערן 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 30.
    קחו עורך דין ותתבעו את אל על! (ל"ת)
    שמש 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 29.
    חברת אלעל
    מתנגד לטוס באלעל 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברת אל על לצערנו נהייתה לחברה נגד הנוסעים!!!! כאשר ביטלו טיסות בגלל שביתת הטייסים, לא ענו לטלפונים בכלל!!! כאשר פנו לבית המשפט. חברת אלעל ברוב חוצפה הגישו תביעה נגד התובעים בטענה הזויה שזוהי אשמתם!!!! בקיצור לא טסים אלעל!!! חברה מגיע השייכת לקבוצת רשעים!!!!
    סגור
  • 28.
    ליוון טסים עם אייג'ן
    מאיר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לא כל מיני צרטרים
    סגור
  • אלו שאיבדו לי מזודה בהלוך *וגם* בחזור?
    ליהי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשהגיעו המזוודות של הלוך (אחרי יומים בלי בגדים להחלפה ומברשת שינים) ניכר שמישהו חיטט בהן היטב והוציא משם שייקר, מגהץ נסיעות ועוד כמה טובין. שנתים וחצי התכתבתי איתם. לפעמים הפנו אותי מאחד לשני אבל בד''כ פשוט לא טרחו להתייחס.
    סגור
  • 27.
    זה אשמתך
    רוני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה אשמתך שאת נוסעת באלעל, חברה הכי לא אמינה, יש מספיק חברות שנותנות שירות וומענה מעולים!!
    סגור
  • 26.
    מטופלים על ידיכם? בושה וחרפה
    דנה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם זה הטיפול שלכם. השארתם אותם לישון על הריצפה בשדה התעופה.
    סגור
  • 25.
    יש פיצוי קבוע בחוק על איחור - לכו על זה!
    אריק 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 1
    יש פיצוי קבוע בחוק על איחורים בטיסה. ההליך פשוט יחסית - לפני כמה שנים היה לי סיפור דומה עם חברה אחרת, וקיבלנו פיצוי של 600 יורו לכל נוסע.
    סגור
  • פיצוי
    רוני 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לקבל מידע על איך תובעים חברת תעופה על איחור
    סגור
  • איחור בטיסה?
    תומר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא היה באחריותה -נראה אותם תובעים את הגורם החיצוני שפגע במטוס
    סגור
  • תתבעו
    יניב 09/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אלעל תצטרך להוכיח שזה לא היה באחריותה ועשתה כל מה שיכלה למנוע את האיחור. לא יקרה
    סגור
  • 24.
    חברת אל על
    דפנה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 3
    חייבים לקנוס את החברה,והיא חייבת לשלם כסף לנוסעים
    סגור
  • 23.
    חאלס עם הקלישאת בטחון....
    לשעבר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל חברות הטיסה כמעט מאובטחות,בדיקות בטחון בכל שדות התעופה,אז מה קשור לזה הדיליי?
    סגור
  • 22.
    יולן הנתקעת
    סמארטווינג 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לפחות היית מבינה וחוקרת מה קרה בסלוניקי.אז נתקעת בסלוניקי זה לא פעם ראשונה שחברת תעופה תוקעת אותך.רק על אלעל את פותחת.תתביישי לך עיתונאית את לא.חוסר הבנה מוחלט של המצב. צוות הטיסה מודה לך שטסת איתנו בצ'כית.
    סגור
  • תגובה אומללה ומטונטמת (ל"ת)
    אזרח 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 21.
    אל על חברה פח אשפה
    משה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תמיד הכי יקרה ושירות גרועה. תודה לאל יש עוד הרבה חברות
    סגור
  • 20.
    טיסת אל על צבלוניקי
    זורי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם מבינים רק תביעות לשלם כסף תתבעו בתביעות קטנות הולך מהר תוך 3 שבועות מקבלים את הכסף.
    סגור
  • 19.
    מי עוד טס באל-אל
    שיודע לחשוב 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לחברה הזו יש תשובה אוטומטית ופבלובית קבועה לכל פשלה. הבעייה היא שיש אנשים שעדיין מאמינים להם...
    סגור
  • 18.
    האחריות של אלעל
    גדעון 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אפילו אם התקלה נגרמה על ידי ספק חיצוני, האחריות של אלעל. על החברה לפקח על ספקיה החיצוניים.
    סגור
  • 17.
    אירוע כזה צריך לגרום לענישה לדוגמא
    R.r 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה כמו תאונת פגע וברח. גם מעכבים ומתעללים וגם לא דואגים בזמן האירוע לנציג שיטפל הנוסעים ולמעשה מפקירים... על האיחור יש כללי פיצוי לפי אמנות בינלאומיות ועל ההפקרה צריכה אל על לשלם פיצוי נוסף וגבוה לדוגמא כי זה כבר פשע ולא רק מקרה מצער בלתי מתוכנן מראש .
    סגור
  • 16.
    בכיינים
    תומר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק ללכלך יודעים. אל תטוסו אל על. רק אל תתבכיינו אחר כך על חברות זרות
    סגור
  • 15.
    קורה כל יום בכל חברות התעופה בעולם לא רק באלעל יש תקלות (ל"ת)
    גיא קולק 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 14.
    לא מפתיע
    אבי 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    חברה בזיון. פרסומות, שירים, אסף גרניט, אבל מפעילה קבלני משנה ןמתנערת מאחריות כלפי הנוסעים. לא טס איתם גם בחינם.
    סגור
  • 13.
    אפשר לתבוע, כנסו וקראו
    יעקב משה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מעל 8 שעות עיכוב ניתן לתבוע את חברת התעופה עם סיכוי גבוה לפיצוי של אלפי ש"ח לנוסע. לגבי שעת ההמראה זה נחשב לרגע בו התנתקו גלגלי המטוס ממשטח ההמראה ולא בעת שהמטוס החל לנוע לכיוון הטיסה, לפעמים דקות אלו חשובות כדי לעבור איחור של 8 שעות שמזכה בפיצוי. אפשר לתבוע אישית בתביעות קטנות ואפשר עם עו"ד כמובן בסדר דין מהיר, או רגיל (תלוי בגובה התביעה)...
    סגור
  • 12.
    תקלות יש בכל החברות. אבל אל על נוח להשמיץ כי היא שלנו
    תקלות 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אל לרוב בסדר ולפעמים לא (בעיקר בהתנהלות מול נוסעים), הבעייה שהיא עושה לעיתים שרינג עם חברות פחות טובות.
    סגור
  • ישראלים בכיינים שמחפשים כסף ולהתפרסם
    תומר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך גם עורכי דין שמייצגים אותם
    סגור
  • ממש לא שלנו כבר מזמן
    ירון 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חברה פרטית חלוטין
    סגור
  • 11.
    מי שטס או קונה באל על, שלא יתפלא
    דן 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אני ממש משתדל לא לטוס איתם. חבל. פעם הייתה חברה טובה
    סגור
  • 10.
    מי טס באל על???
    איש ישר 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    רק טיפשים וחרדים טסים עם נחברה הזו. תשובת המנכלית חצופה ומזלזלת באינטיליגנציה.
    סגור
  • 9.
    היחס לנוסעים =פרצופה של אלעל,לא טסה אל מטה... (ל"ת)
    רק חברות זרות 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 8.
    חלאס
    שרון 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תפסיקו כבר לטוס איתם
    סגור
  • 7.
    אל על
    איציק 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפני שנים הייתי טס אל על גם אם המחיר היה גבוה בחמישים אחוז ולמה ? כי זאת החברה שלנו ,הביטחון, הטייסים שלנו עברו שנים ו....גם בחינם לא טס אל על , חברה מגעילה , הביטחון....לא זוכר שחטפו מטוס של האמירויות:) וגם הטייסים של חיל האוויר שלנו הפכו להיות בובות פוליטיות......מסקנה , רק לא ... אל על !!!
    סגור
  • 6.
    מי עוד טס עם באן דור? אל על? זאת חברה בזיון (ל"ת)
    רק לא אל-על 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    הייתי על הטיסה
    לילית בן עמי 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הייתי על הטיסה שהייתה אמורה לצאת מנתב"ג לסלוניקי. אכן כנף המטוס נפגעה על הקרקע ואין זה באשמתם אבל מה שקרה אחרי היה קבלת החלטות שהן לא פחות משערורייה, עלינו וירדנו ממטוסים שלוש פעמים , על הטיסה היה טיול של נכים קשים וקבלת ההחלטות הייתה התעללות בנוסעים בוודאי שבנכים . וזה על קצה המזלג , אחרי שהעברנו שעות על הרצפה, הבטיחו שנמריא ב 05:55 , אבל המראנו רק בשעה 07:00 . אף אחד מהמנהלים לא מצא לנכון לדבר ולהסביר לנוסעים מה פשר העיכוב הנוסף אלא נתנו לדיילים שלא היו דוברי עברית פשוט לשקר . פעם אל על הייתה החברה הלאומית שלנו והיום הם לא טובים יותר מכל לאו קוסט . עצוב
    סגור
  • אני הייתי בטיסה המדוברת
    נגה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    על התקלה ידעו כבר בשעה עשר בבוקר ביום שלפני. באלעל למרות שהיה להם 10שעות להתארגן לא טרחו להודיע לנוסעים או לארגן אופציה של בית מלון. נאלצנו להחתים דרכונים ורק אז לגלות מהו גודל הביזיון. כניראה שעשר שעות לא מספיקה בשביל להתארגן ולהחליט על מטוס אחר (בטיסה שלכם) ולהזמין מלון לנוסעים התקועים ביוון
    סגור
  • 4.
    מגעיל
    אבינועם 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עם כל הרווחים הדנה ככה מתנהגים?
    סגור
  • 3.
    שדות תעופה
    נוסע מתמיד 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגענו באיחור לפרנקפורט, דיליי עקב סופת שלג עזה במיוחד.. נוסעים שהגיעו , במטוסים שונים וממקומות שונים, נשארו לישון על הרצפה... ישראלים - תפסיקו להתבכיין. סוף הקייץ, שדות התעופה מוצפים בנוסעים. רוצים נוחיות - טוסו באוקטובר, ב סוויס.
    סגור
  • 2.
    תשובה צפויה של חברה עלובה
    מנחם 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    18 6
    קבלני משנה, כאילו לא מטיסים בשבת למרות שאנשים קונים כרטיסים של אל על. תביעה קטנה לפי תקנות השוק האירופאי יחייב את החברה לשלם אלפי שקלים לנוסע
    סגור
  • 1.
    אל על
    אמיר 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    12 6
    אין צורך להוסיף-אל על.יש מספיק חברות שכן יכולות לתת שירות.ובנוסף אין לך את ההרגשה שעושים לך טובה.
    סגור
  • מי האידיוט שממשיך לטוס באלעל????
    מ ליבנה 09/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חברה עלובה, נשלטת על ידי גחמות של דתיים , שירות עלוב ומחירים בשמיים
    סגור
  • טיסת אל עח
    לאה 09/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי על הטיסה הזאות נכון ישנו הנמל עח כיסאות ילדים מבוגרים אך יש לזכות על האנשים שהיו מאופקים בלי צעקות ובלי שכונה וגם שהגיע הטיסה היו מאופקים אל על צריכה לבד לתת מענה או פיצוי כי כריך ושתיה לא יסתום לאף אחד שסבל את הפה וסבלו בשקט
    סגור