תיירות

ישראלית בת 30 נמצאה ללא רוח חיים בחדר מלון בלונדון

האישה נמצאה על ידי מנהל בית המלון בו שהתה. האישה לא עשתה ביטוח לפני הטיסה לכן לא נמצאה חברת ביטוח שתטיס את הגופה ארצה
מערכת ice |  1
לונדון (צילום ויקיפדיה)
אישה ישראלית בת 30 נמצאה ללא רוח חיים בבית מלון בלונדון. בעל המלון שמצא את גופתה בחדר בה שהתה התקשר למשטרה המקומית, שהעבירה את טיפול המקרה לאינטרפול. האישה נפטרה כתוצאה משימוש יתר בסמים.
הנפטרת היא אישה טרנסג'נדרית שמתגוררת בתל אביב, היא לא עשתה ביטוח נסיעות לפני שטסה לכן אין חברת ביטוח שתממן את הוצאות הטסת הגופה ארצה. בנוסף, לאישה אין עורף משפחתי שיעזור במימון הטיסה. במאקו מפרסמים כי עמותת "טרנסיות ישראל" נחלצה לעזרה למציאת מימון הטסת הגופה.
סגנית ראש העיר תל אביב, חן אריאלי שסייעה במציאת המימון לטיסה אומרת כי: "לא יעלה על הדעת שגם במותנו, חברי וחברות הקהילה משלמות מחיר כבד של אפליה ודיכוי. 
העורף המשפחתי שלנו הוא הקהילה עצמה, וגם כאן פעלנו במשותף ביחד כדי לסייע להשיב אותה לישראל, המדינה שלה ואיפה שחיה את חייה. יש לנו אחריות קהילתית אחד כלפי השנייה וכלהט"ב אנחנו נולדים אקטיביסטים."
ממשרד החוץ נמסר בתגובה: "ביום רביעי האחרון התקבלה פניה במחלקה לישראלים בחו"ל במשרד החוץ אודות מקרה מותה של אזרחית ישראלית בבריטניה . המחלקה לישראלים בחו"ל פעלה יחד עם קונסול ישראל בשגרירות לאימות המידע. צוין בפני בני המשפחה כי בעקבות המקרה רגיש, רשויות החוק יבקשו בנתיחה שלאחר המוות, דבר העלול לעכב את תהליך העברת הארון חזרה לארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברותיו עשירות שיביאו הם
    אני 09/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיראו כמה חופשות מפנקות הכל מזנות וסמים פותחים אתרים לטיפשים שעורכים תמונות ועובדים עליכם הגברים. ..גברים מתוחכמים בתחפושות
    סגור