תיירות

תביעה ייצוגית נגד חברת התעופה: ביטלה טיסה בלי לפצות

בחודש יוני 2023 התובע הזמין כרטיסי טיסה לו ולאשתו ב"טוס" מקורפו לנתב"ג והטיסה אמורה הייתה לצאת לפני כשבוע וחצי, אך הודעת SMS ודוא״ל שנשלחו אליו עדכנו אותו כי הטיסה הזו בוטלה. לאחר שגילה כי מחיר כרטיס טיסה אלטרנטיבי מקורפו לת״א עולה יקר מהפיצוי שקיבל על ביטול טיסתו, הוא פנה אל שירות הלקוחות של לקבל פיצוי
מערכת ice | 
התרסקות מטוס-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הזמן לשלם? בישראל היום פורסם הבוקר (חמישי) כי נוסע שטיסתו מקורפו, יוון לתל אביב בוטלה חד צדדית מטעם חברת התעופה TusAirway, ועל כן הגיש נגדה תביעה ייצוגית בהיקף של מיליוני שקלים, משלא זכה לקבל כרטיס טיסה חלופי ונדרש לקנות כרטיס חדש במחיר שהיה גבוה מזה שקיבל כפיצוי על ביטול הטיסה.
לדבריו, בחודש יוני 2023 הנוסע המדובר הזמין כרטיסי טיסה לו ולאשתו ב"טוס" מקורפו לנתב"ג והטיסה אמורה הייתה לצאת לפני כשבוע וחצי, אך הודעת SMS ודוא״ל שנשלחו אליו עדכנו אותו כי הטיסה הזו בוטלה. לאחר שגילה כי מחיר כרטיס טיסה אלטרנטיבי מקורפו לת״א עולה יקר מהפיצוי שקיבל על ביטול טיסתו, הוא פנה אל שירות הלקוחות של לקבל פיצוי.

לאחר שהובהר לו שיקבל רק זיכוי, הוא רכש כרטיסי טיסה חלופיים עם חברת התעופה "ריינאייר" מקורפו לת״א בעלות של 718.98 דולר בסך הכל. לטענתו: "חוק שירותי תעופה אינו קובע שכרטיס הטיסה החלופי חייב להיות כרטיס לטיסה אשר מופעלת ע״י אותו "מפעיל טיסה".
בבקשה לייצוגית שהגיש, בית המשפט נדרש להשית על חברת התעופה את פרסום המידע אודות זכויות הנוסע להטבות בהתאם לחוק שירותי תעופה במקרה של סירוב להטיסו בטיסה, עיכוב טיסה, הקדמת טיסה או ביטול וכמו כן לפצותו על הנזק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה