תיירות

בשורה לציבור הדתי: חוף חדש עם הפרדה מגדרית נפתח בכנרת

לאחר עבודות הסדרה והקמה, שנמשכו לאורך השבוע האחרון, פתח הבוקר (שישי) איגוד ערים כינרת את החוף הנפרד הזמני, במקטע 13 בחוף בגולן, שיפעל בתקופת "בין הזמנים", בו יוצא הציבור הדתי חרדי לחופשה. עד מתי הוא יפעל?
מערכת ice |  2
חוף בהפרדה מגדרית בכנרת (צילום איגוד ערים כינרת)
לאחר עבודות הסדרה והקמה, שנמשכו לאורך השבוע האחרון, פתח הבוקר (שישי) איגוד ערים כינרת את החוף הנפרד הזמני, במקטע 13 בחוף בגולן, שיפעל בתקופת "בין הזמנים", בו יוצא הציבור הדתי חרדי לחופשה. 
החוף המופרד הזמני, יפעל החל מהיום, שישי ה-28.7 ועד יום חמישי 17.8 (כולל) - על מנת לתת מענה הולם לרחצה בטוחה, עם  שירותי הצלה ופיקוח, בחופים זמינים ונגישים עבור הציבור הדתי-חרדי בפרט וכתוספת לחוף כינר המופרד לאורך כל השנה.
הסדרת חוף גולן, במימון משרד הפנים האחראי על החופים בישראל, אושרה זו השנה השלישית במועצת איגוד ערים כינרת וזאת עקב מחסור בחופים מופרדים זמינים לציבור הדתי חרדי בסובב כינרת בתקופה זו של השנה.
כזכור, רק אתמול נחשף ב"תוכנית חיסכון" כי כי מספר אטרקציות פופולאריות ופארקי מים יצאו במגוון של הנחות בימים בהם יש הפרדה בין גברים לנשים. מבדיקת "תוכנית חסכון" מתברר כי הסכומים אותם משלמים המשפחות בימים בהם קיימת הפרדה נמוכים משמעותית מהימים בהם אינה קיימת הפרדה - דבר הפונה בעיקר לקהל הדתי והחרדי.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כת החרדים
    חדרתית מודאגת 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כת החרדים
    סגור
  • 1.
    להחריז על חברי פורום קהלת בוגדים במדינת ישראל (ל"ת)
    להציף את האמת 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור