תיירות

רוני דלומי נקלעה לשריפה ביוון: "אני מפחדת מאוד"

דלומי תיעדה שריפה שהתקרבה עד למלון בו בילתה ושיתפה: ״אתמול ממש מחוץ למלון שלנו הייתה שריפה ענקית, אומנם אני שחקנית, אבל לא אוהבת לעשות דרמה ועדיין, הרגיש שהכאוס מגיע מכל הכיוונים, גם בבית וגם פה, וחשבתי על היצור המתוק ששוחה לי בבטן, ניסיתי לשמור על אקלים פנימי חיובי, אבל זה היה מאוד מאתגר״
מערכת ice |  1
רוני דלומי (צילום אינסטגרם)
רק לפני כחודש, רוני דלומי, שמשחקת בהצגה "בוסתן ספרדי", סידרה הפתעה ענקית למעריצים שלה כאשר הייתה לה הודעה מיוחדת למסור אחרי ששמרה אותה בבטן בתקופה האחרונה, תרתי משמע כשחשפה שהיא בהיריון.
בזמן שבישראל המצב נפיץ ושריפה מתרחשת ברחובות בעימותים בין תומכי הרפורמה לתיקון מערכת המשפט למתנגדיה, הזמרת המריאה לחופשת קיץ ביוון. אלא, שגם שם השריפה משתוללת, אמנם לא רק מילולית כמו כאן, אלא באמת כשהחום הקשה גרם לבעירה של עצים שמסכנים לא מעט איזורים באיים.
דלומי תיעדה שריפה שהתקרבה עד למלון בו בילתה ושיתפה: ״אתמול ממש מחוץ למלון שלנו הייתה שריפה ענקית, אומנם אני שחקנית, אבל לא אוהבת לעשות דרמה ועדיין, הרגיש שהכאוס מגיע מכל הכיוונים, גם בבית וגם פה, וחשבתי על היצור המתוק ששוחה לי בבטן, ניסיתי לשמור על אקלים פנימי חיובי, אבל זה היה מאוד מאתגר״.

כמו כן סיפרה על המצב במדינה שמדאיג אותה: ״על השריפה אני מבינה פה שהשתלטו ועכשיו אנחנו כבר בדרך הביתה, וכולי תקווה שגם המצב הכאוטי בבית ישתנה ויירגע. ושהעתיד הקרוב והרחוק יחייך לכולנו, אבל אין ספק שאני מפחדת מאוד״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוי ואי אוי .. אני פה . למה שכחתם אותי ?
    רז 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוני דלומי . זכיתי בכוכב נולד . למרות שיש לי כל של מסור .. בבקשה אני מפחדת אני ביון מכייפת ומפחדת
    סגור