תיירות

אל על תפעיל טיסות ישירות לאוסטרליה: מתי הקו יחל לפעול?

לפני מספר חודשים אל על חתמה על מזכר הבנות לקראת הפעלת טיסות ישירות למלבורן שבאוסטרליה. הצפי להפעלת הטיסות הוא כבר באפריל הקרוב, אך מועד מכירת הכרטיסים עוד לא קרוב
מערכת ice |  5
מטוס אל על (צילום דוברות אל על)
חולמים לטוס לאוסטרליה, אבל לא מוצאים את הטיסות שמתאימות לכם? ובכן לפי כתב התיירות של ישראל היום, שמעון יעיש, בעוד פחות משנה אל על תתחיל לטוס ליעד הנחשק.
לפי הפרסום, בחברת התעופה חתמו כבר לפני כמה חודשים על מזכר הבנות להפעלת טיסות בין ישראל ומלבורן, והתכנון הוא להתחיל את הטיסות הישירות כבר מחודש אפריל 2024. עם זאת, מכירת הכרטיסים רחוקה מלהתחיל בפועל ויש להמתין עד שהנושא ייסגר ויוכרז על ידי אל על באופן רשמי.
לצד זאת מדווח כי הקו הישיר של אל על לטוקיו חווה הצלחה רבה ולכן צפוי שיתווסף לשירות קו נוסף - שלישי במספרו. כמו כן, אל על שוקלת להכניס בשירות שלה גם את בירת אירלנד, דבלין, שהופכת ליותר ויותר מבוקשת.
עם זאת, נזכיר כי גם אם תיפתח מכירת כרטיסים ליבשת אוסטרליה בקרוב, ההגעה למדינה הדרומית הזו מתאפשרת לישראל ולרבים אחרים מרחבי העולם בעזרת ויזה, ויש לדאוג לנושא זה טרם הטיסה.
ואם כבר הזכרנו ויזה, נציין כי לאחרונה חלה התקדמות ניכרת במו"מ בין ישראל וארה"ב בנושא הפטור מוויזות לארה"ב. השגריר טום ניידס ונשיא המדינה בוז'י הרצוג חתמו בשבוע שעבר על הסכם ההדדיות שמכוחו תמומש קבלת ישראל לתוכנית הפטור מוויזה. בעקבות החתימה, התחיל ביום חמישי האחרון יישומו של נוהל ההדדיות, המהווה את אחד מן העקרונות המרכזיים בתוכנית.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כנל
    כנל 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מקווה שבקרוב אם יהיה באמת הפטור מוויזה לארה"ב , אז אולי יהיה זמן קרוב אחרי זה גם בעניין אוסטרליה
    סגור
  • 2.
    2 עניינים
    ערן 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ראשית. אל על כבר טסה לדבלין. שנית. טיסה למלבורן פירושה עצירה באיזשהו מקום בדרך שזה לרוב בנגקוק או סינגפור. לבנגקוק אל על כבר טסה כך שעדיף שיטוסו דרך סינגפור.
    סגור
  • מדובר על טיסה ישירה (ל"ת)
    אורן 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    רחמים...17ש עם אלעל...סיוט.גם שעה סיוט.
    מארק 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    תטוסו עם החברה מטורקמניסטאן, עדיף...
    סגור
  • כשהוא לחלץ אותך מרודוס אתה מוזמן להישאר
    אור לגויים 07/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אל על נרצה לא נרצה החברה הלאומית תמיד נקראת לדגל כשצריך מכון היום בבעלות פרטית אבל בכל זאת תמיד מנסה לעזור. שנים לא טסתי איתם ואפילו היתה לי תביעה מולם אבל לאחרונה חזרתי לטוס איתם והיה אחלה שרות ולא היו בבונים בטיסה
    סגור