תיירות

לראשונה בישראל: יאכטת המפרש הגדולה ביותר בעולם של קלאב מד

"ClubMed 2" – יאכטת המפרש הגדולה ביותר בעולם של חברת קלאב מד מסדרת Exclusive collection הגיעה לראשונה לעגון בישראל
מערכת ice | 
יאכטת המפרש של קלאב מד (צילום גיאודרונס)
Club Med המותג המוכר והיוקרתי בתחום הנופש והתיירות מציג חווית שייט מהנה וייחודית עם יאכטת המפרש "Club Med 2" מסדרת Exclusive collection, יאכטת המפרש הגדולה בעולם בעלת 5 תרנים עם מבנה מיוחד המאפשר לה עגינה ביעדים קסומים, שספינות אחרות מנועות מלעגון בהם.
האונייה הגיעה אתמול (א') לראשונה לעגון בישראל, כאשר נבחנת האפשרות להוסיף את ישראל לאחד ממסלולי השייט שלה באופן קבוע ולאפשר יציאה גם מישראל בעתיד. היא שהתה יממה בנמל אשדוד ויממה נוספת בנמל חיפה בזמן שאורחיה ירדו למגוון סיורים בישראל. היום תעזוב את האונייה את שטחי ישראל בדרכה לפורט סעיד.
היאכטה משלבת בין מסורת השייט המוכרת לחוויית יוקרה ועיצוב מודרני, כל זאת על מנת ליצור חווית נופש ייחודית, תוך שמירה על פנאי ושירות מעולה המותאם לערכי המותג.
Club Med2 מביאה בשורה אמיתית בעולם ההפלגות במובני שימור הסביבה. המפרשים הייחודיים, הנשלטים באופן מלא על ידי מחשב, מחליפים את המנועים ובכך מאפשרים חסכון של 25% באנרגיה!
היאכטה מתפארת בחמישה תרנים גדולים, דק בשטח של 2700 מ"ר, ו-184 חדרים מעוצבים. ההפלגות יוצאות במגוון אופציות לבחירה: החל מהפלגות קצרות לסופ"ש, הפלגות לחמישה ימים ועד להפלגות ארוכות של כ-22 ימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה