תיירות

בשורה מטורפת לישראלים: טיסות ישירות מנתב"ג לשניים מהיעדים הפופולריים בעולם

טיסות כמעט ישירות למלדיביים ומאוריציוס יחלו בקרוב מאוד. אותן טיסות יהיו כרוכות רק בעצירה תדלוק בלבד. אז מה המחירים וכמה זמן זה ייקח?
מערכת ice | 
נופש באיים המלדיביים (צילום unsplash)
האיים המלדיביים ומאוריציוס הפכו בשנים האחרונות, בעיקר עם בואה של הקורונה, ליעדים פופולאריים במיוחד, בעיקר כשמדובר באיים המלדיביים, שהפכו ליעד אהוב במיוחד על הישראלים לחופשה מפנקת של בטן גב.
אחת הבעיות באותם יעדים היא הטיסות, שמחייבות בקונקשן, לוקחות לא מעט זמן וגם לא זולות במיוחד. אתמול (שלישי) פורסם ב"ישראל היום" כי בקרוב יחלו טיסות כמעט ישירות למלדיביים ומאוריציוס. חברת קאמינוס תפעיל טיסות ישירות למלדיביים בשלושה סבבים שיתחילו כבר ב-16 בספטמבר. 
אותן טיסות ימריאו מישראל ויעצרו רק לתדלוק באבו דאבי שבאיחוד האמירויות, ללא הורדת נוסעים בדרך, וימשיכו בשלהן כל הדרך ליעדים האקזוטיים. משך הטיסה יהיה 8 שעות ו-5 דקות. בדרך חזרה לישראל, העצירה תהיה למעשה בסיישל, ומשך הטיסה הכולל יהיה 10 שעות ו-45 דקות, כאשר גם כאן מדובר בעצירה מנהלית בלבד ולא בקונקשן.
ולשאלה החשובה ביותר - כמה זה עולה? מחיר הטיסות הישירות למלדיביים נע סביב 1,100 דולרים לאדם. ומה לגבי הטיסות למאוריציוס שהבטחנו? הטיסות למאורציוס, בדומה מלדיביים, יהיו עם עצירה קצרה לתדלוק. עצירות יהיו קצרות, כשעה בלבד ומשך כל הטיסה יהיה כתשע וחצי שעות. בספיריט משווקים את הטיסות כחלק מחבילה שכוללת גם מלון והמחירים משתנים בהתאם למלונות שבוחרים. הטיסה הראשונה תמריא ב-26 בספטמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה