תיירות

איזי ג'ט נבחרה לנותנת החסות של אירוויזיון 2023

ב-9 במאי זה קורה. נועה קירל תעלה על הבמה בליברפול ותתחיל את דרכה בניסיון לזכות באירוויזיון. אלפים רבים מרחבי אירופה יגיעו לראות את הזמרת ויוכלו לעשות זאת באמצעות נותנת החסות - חברת התעופה איזי ג'ט
מערכת ice | 
מטוס איזי גט (צילום Adrian Pingstone ויקיפדיה)
ב-9 במאי נועה קירל תעלה על הבמה בליברפול שבבריטניה ותתמודד בחצי הגמר הראשון של האירוויזיון ותנסה להשיג את הכרטיס לגמר שייערך ב-13 במאי. 
מרחבי אירופה יגיעו חובבי מוזיקה רבים וחברת התעופה איזי ג'ט נבחרה להיות נותנת החסות הלאומית של אירוויזיון 2023. איזי ג'ט טסה ליותר מ-150 שדות תעופה ברחבי האירופה כולל טיסות מישראל. 

רוברט בירג', מנהל שיווק ולקוחות ראשי באיזי ג'ט, אמר: "אנחנו נרגשים מאוד לקחת חלק פעיל באירוויזיון השנה, שמייצג את ערכי ההכלה שבהם דוגלת החברה. האנשים שלנו כמו גם מיליוני לקוחותינו ברחבי אירופה אוהבים מאוד את התחרות האייקונית הזו. כמו האירוויזיון, איזי ג'ט מחברת בין אנשים, תרבויות וקהילות ברחבי אירופה ומחוצה לה, ולכן אנו שמחים לתת חסות לתחרות השנה, בשיתוף עם אולפני BBC". 
ליברפול, עיר בעלת מורשת מוזיקלית עשירה, נבחרה לארח השנה את האירוויזיון ואירועי חצי הגמר שיתקיימו בתאריכים 9, 11 ו-13 במאי. איזי ג'ט השיקה את פעילותה לפני למעלה מ-25 שנה ונמל התעופה של ליברפול משמש כאחד מבסיסי החברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה