תיירות

עובדים בשדה התעופה פתחו בשביתה: טיסות רבות עלולות להתבטל

עובדי עמ"י של משרד החוץ בברלין הודיעו שישבתו היום (שני) בעקבות ההתפתחויות האחרונות במדינת ישראל. המשמעות - שיבושים משמעותיים במיוחד בטיסות, וייתכן שאף חלקן, או אפילו כולן, יבוטלו
מערכת ice |  3
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
אחרי מחאות הענק שעלו אמש (ראשון) דרגה עם עשרות אלפי אנשים שחסמו כבישים והציתו אותם, כמו גם ההפגנות הקשות והעימותים עם המשטרה מחוץ לבית משפחת נתניהו ברחוב עזה שבירושלים, שהגיעו בעקבות פיטוריו של שר הביטחון יואב גלנט, החלו גופים רבים בשביתות במשק.
אחרי שנודע כי האוניברסיטאות שובתות וההסתדרות צפויים להודיע גם הם על שביתה גדולה במשק, נודע כי עובדי עמ"י של משרד החוץ בברלין הודיעו שישבתו היום (שני) בעקבות ההתפתחויות האחרונות במדינת ישראל. משמעותה של שביתת העובדים בברלין היא שיבושים משמעותיים במיוחד בטיסות, וייתכן שאף חלקן, או אפילו כולן, יבוטלו. 
החשש באל על הוא שתחנות נוספות ברחבי העולם יצטרפו למחאה של עובדי תחנת ברלין. אם אתם אמורים לטוס עם אל על לברלין במהלך היום, מומלץ שתבדקו טוב טוב מול החברה את מצב הטיסה והאם ישנם שינויים בעקבות השביתה של עובדי התחנה בברלין.
כזכור, אתמול דווח כי היום ובמהלך הימים הקרובים תיערך שביתת ענק בתחבורה הציבורית בפרנקפורט ובמינכן שבגרמניה, שביתה שקשורה דווקא לעובדים הגרמניים, וגם כאן, טיסות אל על ולופטהנזה צפויות להשתנות ומומלץ להתעדכן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    משילות של המושחת בבלפור (ל"ת)
    רודנות וזדון 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חבורה של מטומטמים גם ימין וגם שמאל (ל"ת)
    מוקי 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שביתה
    מכ 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא לישבות תנו ללקוחות להנות מי צריך את השביתה הזו היא נקמה של ארנון בביבימלא להקשיב לו תמשיכו את השיגרה
    סגור