תיירות

חולמים לטוס לקרנבל בברזיל? אלה הטיסות הזולות ביותר שמצאנו

הקרנבל בברזיל יוצא לדרך וזו ההזדמנות שלכם ליהנות מאחת החוויות הנוצצות ביותר בעולם. בגוליבר בדקו ומצאו - אלה הטיסות הזולות ביותר שתוכלו למצוא לריו דה ז'נרו
מערכת ice | 
קרנבל בברזיל (צילום Istock)
ברזיל תפתח מחר (שישי) את הקרנבל השנתי המפורסם והומה האדם שלה בריו דה ז'נרו. המונים צפויים להגיע ולקחת חלק בחגיגות הצבעוניות, במצעדים ובמסיבות שיעטפו את העיר. זוהי החגיגה העיקרית בברזיל שזכתה בכינוי "המופע הגדול ביותר על פני כדור הארץ". הקרנבל כולל מסיבות רחוב, תלבושות ססגוניות, צבעים וריקודים, וניתן להרגיש את התהודה של התופים, המצלתיים והחצוצרות בכל רחובות העיר. 
בתי הספר לסמבה מתכונים לתחרות ביניהם במסגרת הקרנבל כבר במשך שנה, ומתכוננים להופיע לצד שלל תהלוכות, מוזיקה וחגיגות שממלאים את ברזיל באווירה מיוחד שאין שנייה לה. בקרנבל יש פאנל של כ-40 שופטים שיושבים בנקודות מפתח ובוחנים את רקדני הסמבה בכל תנועה, תחפושת, ושיר. הצופים רוקדים יחד עם הרקדנים, והמנצחים מוכרזים בחגיגיות בתום הקרנבל. 
הקרנבל יחל מחר וימשך עד יום שבת ה-25/02. אתר התיירות גוליבר בדק כמה יעלה לכם לטוס לריו בשבוע הקרוב וליהנות מהחגיגה. טיסה בתאריכים 18-25/02 עם חברת התעופה KLM תעלה 1,167$ לאדם. טיסה בתאריכים 19-26/02 עם חברת התעופה דלתא תעלה 1,088$ לאדם, וטיסה בתאריכים 20-27/02 עם חברת התעופה Air France תעלה 1,248$ לאדם. הטיסות הן טיסות קונקשן. 
זיו רוזן, מנכ"ל קבוצת גוליבר: "הקרנבל המפורסם בריו מושך המוני תיירים מכל העולם מדי שנה, שבאים לקחת חלק בחגיגה ולראות את המצעדים, הריקודים והחוויה המיוחדת. בשנה שעברה לא הרבה תיירים הגיעו בגלל מגבלות הקורונה. השנה הקרנבל עתיד להיות מתוייר מאוד, הביקושים גבוהים, והמחירים נעים סביב ה-1,100$ לטיסה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה