תיירות

אייל גולן כובש את פריז: יתחיל לשיר בקרוב בצרפתית?

אייל גולן לקח את בניו, ליאם ויאן, לחופשה בפריז, במסגרתה הגיעו לצפות בשמינית גמר ליגת האלופות בין פ.ס.ז' של מסי, ניימאר ואמבפה, לבין באיירן מינכן
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום אלוני מור)
אחרי שכיכבו על המסך בעונה האחרונה של גולסטאר במרוקו, שהגיעה לסיומה לאחרונה עם זכיית הקבוצה שלהם על חשבון הקבוצה של שייע פייגנבוים בגמר הגדול, עושה רושם שאייל גולן ובנו, ליאם גולן, התגעגעו לכדורגל, כאשר נסעו לחופשה בפריז, ביחד עם אחיו הקטן של ליאם, בנם של אייל גולן ורוסלנה רודינה, יאן.
במהלך הטיול של האב עם בניו, השלושה הלכו לצפות באצטדיון פארק דה פראנס של פאריס סן ז'רמן לצפות בליאו מסי, ניימאר, קיליאן אמבפה וחבריהם במשחק הפתיחה של שלב שמינית גמר ליגת האלופות, אך במקום לצפות בהצגה של חבורת הכוכבים מבירת צרפת, צפו דווקא בניצחון גרמני, כאשר באיירן מינכן רשמה 0:1 קטן וחשוב שהעניק לבווארים מקדמה משמעותית לקראת הגומלין באליאנץ ארנה בעוד שלושה שבועות.

ליאם ויאן גולן בפריז (אינסטגרם - הסטורי של אייל גולן)
בנוסף, משפחת גולן בילתה גם בלונה פארק, כאשר על רכבת ההרים היה נראה שיאן קצת מפחד, אך בעזרתו של ליאם הצליח להתגבר על כך בגבורה. אגב, הטיול בפריז מגיע כחודש לאחר שאייל וליאם ביקרו גם בברצלונה.

ליאם ואייל גולן (הסטורי של ליאם גולן)
בתוך כך, אייל לא שכח את המשפחה שנשארה בארץ וכתב בסטורי ברכת יום הולדת מרגשת לאחותו, מאיה: "אחותי היפה, המון מזל טוב ליום הולדתך. תודה לך על מי שאת בשבילי ובשביל הילדים שלי. מאחל לך אושר, שמחה, זוגיות מדהימה עם יניב הנסיך והכי חשוב שתהיי לנו בריאה ושלמה. אוהב אותך בכל ליבי".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה