תיירות

מחפשים טיסות זולות? זו השיטה להוריד את המחירים בעשרות אחוזים

ישראלים רבים רוצים לסגור חופשות מפנקות לפסח ונאלצים לשלם מחיר גבוה במיוחד.  אבל אם תחפשו טיסות בתאריכים סמוכים ולא רק על החג עצמו, תגלו שאתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף
מערכת ice | 
טיסות בזול (צילום shutterstock)
אחרי שהשמיים נפתחו ורוב מדינות העולם כבר הסירו לחלוטין את ההגבלות שנבעו בעקבות מגפת הקורונה, התיירות חזרה ובגדול. כעת, ישראלים רבים כבר מחפשים את היעד הבא שלהם לטיסה, כשרובם רוצים לעשות זאת במהלך חג הפסח.
אתר השוואת המחירים "טרווליסט" זיהה עלייה של כ-20% בחיפושי חופשות פסח עם תחילת 2023, זאת בהשוואה בין סוף דצמבר 2022 לתחילת ינואר 2023. עוד עולה מהנתונים כי כ-85% מעוניינים לנפוש בפסח הקרוב בחו"ל, וכ-15% מחפשים חופשה בארץ.
המחירים לטיסות בתקופת פסח מרקיעים שחקים, זאת בעקבות הביקוש הרב. אבל אם תחפשו טיסות בתאריכים סמוכים ולא רק על החג עצמו, תגלו שאתם יכולים לחסוך הרבה מאוד כסף. לפי בדיקת טרווליסט, היעדים המבוקשים ביותר לפסח הם  לונדון, דובאי, פריז, בוקרשט, וינה, אתונה, בנגקוק, מדריד וניו יורק. 47% מתכננים נסיעה זוגית, 20% נסיעה משפחתית, 20% יטוסו לבד ו-13% בקבוצות.
בניסיון להוריד את עלויות החופשה, רבים בוחרים להתגמש מעט בתאריכים שהם מחפשים. לפיכך, ב"ישראל היום" יצאו לבדוק האם משתלם יותר לטוס בליל הסדר, לפניו או בחול המועד? ובכן, טיסה לפני חול המועד נמצאה זולה יותר ביעדים המבוקשים מאשר טיסה בחול המועד או בליל הסדר, עם פער של עד 192% במחיר טיסה לאתונה.
הפער הנמוך ביותר, של 11%, נמצא בטיסות לפריז. ההבדלים במחירים בין טיסה בחול המועד לטיסה בליל הסדר יחסית שוליים ברוב היעדים, אך בנגקוק רושמת את הפער הגבוה ביותר ביניהם - עם 44% פער.
 חבילה לפני ליל הסדר תהיה המשתלמת ביותר, עם פער של עד 103% במחיר בנסיעה לשארם א-שייח' לפני ליל הסדר לעומת במהלכו. שארם גם רושמת את הפער הגבוה ביותר במחיר בין ליל הסדר לחול המועד: 48%. הפער הנמוך ביותר במחירים בין האופציות השונות הוא לאיסטנבול, עם 7%.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה