תיירות

ישראלי נעצר בשדה התעופה באבו דאבי לאחר שקילל שוטרים

בן 21 מירושלים הסובל מפוסט טראומה עצר לקונקשן באבו דאבי. כששוטרים ביקשו לבדוק את חפציו, הוא נלחץ והחל להתפרע ולהעליב אותם. מעצרו הוארך ומשרד החוץ מנסה לסייע בשחרורו
מערכת ice | 
מטוס אל על באבו דאבי-אילוסטרציה (צילום ויקיפדיה, פייסבוק/אל על- דוד דניאל)
צעיר בן 21 מירושלים נעצר השבוע באבו דאבי לאחר שסירב להזדהות בפני שוטרים מקומיים עקב פוסט-טראומה, התפרע והעליב אותם. משרד החוץ מנסה לסייע לשחרורו.
התקרית התרחשה בנמל התעופה של אבו דאבי. הצעיר טס מתל אביב להודו עם קונקשן של 8 שעות בנסיכות. בעת שיצא מהטרמינל יחד עם ישראלי נוסף, נעצרה לידם ניידת משטרה והשוטרים ביקשו לבדוק את חפציהם האישיים.
הישראלי, שכאמור סובל מפוסט טראומה, סירב להזדהות ולטענתם קילל והעליב אותם. בתגובה הוא נקלח לחקירה בתחנת המשטרה, שם ביקשו לערוך חיפוש מדוקדק בגופו ובמטען שלו.

הצעיר נלחץ עוד יותר מהצורך להתפשט וככל הנראה התפרע. בחיפוש לא נמצא דבר מחשיד, אך מעצרו של הצעיר הוארך בתחילה ביומיים ואחר כך בשבוע נוסף. הוא חשוד בהפרעה לסדר הציבורי ובהעלבת עובד ציבור.
משפחתו של הצעיר בישראל גייסה עורך דין שייצג אותו. קונסול ישראל באיחוד האמירויות עודכן בנוגע למעצרו ובמשרד החוץ מנסים לסייע ולהביא לשחרורו.
לפני מספר ימים גזר בית משפט בתאילנד עונש של שנה וחצי מאסר על ישראלי שוטר מג"ב לשעבר, שנעצר בחודש אוקטובר האחרון לאחר שבתיקו נמצאו שתי מחסניות עם 55 כדורי רובה שנשכחו. החוק התאילנדי מחמיר ביותר על עבירות מסוג זה. מאסר על החזקת נשק ותחמושת באופן לא חוקי יכולה להוביל למאסר של עד עשר שנים. כמו כן על פי החוק בתאילנד החזקת תחמושת מותרת רק למי שבבעלותו רישיון מקומי בלבד בתוקף לנשיאת נשק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה