תיירות

טרגדיה בהודו: לפחות 68 הרוגים בקריסת גשר

הגשר התלוי, שחיבר את גדות נהר מצ'צ'ו, קרס הלילה שבין ראשון לשבת וגרם ל-400 אנשים, כולל ילדים ונשים לצלול מתחת למים
מערכת ice | 
לפחות 68 בני אדם נהרגו עם עשרות פצועים, חלקם באורח אנוש, לאחר שגשר כבלים קרס בהודו ו-400 אנשים צללו למים. הגשר התלוי, שחיבר את גדות נהר מצ'צ'ו, קרס הלילה שבין ראשון לשבת וגרם לפציעות רבות. מאות אנשים הושלכו לנהר לאחר שכבליו כנראה נתקעו, כך עולה מתמונות.
 
הגשר נפתח מחדש רק לפני ארבעה ימים לאחר תיקון ושיפוץ. "עקב קריסת הגשר, כמה אנשים נפלו לתוך הנהר. מבצע חילוץ מתנהל. יש דיווחים שמספר אנשים נפצעו. הם מובהלים לבתי חולים", אמר הח"כ המקומי ושר המדינה ברייש מרג'ה. צילומים ששידר ערוץ הטלוויזיה Zee News, הראו עשרות אנשים נצמדים לכבלים של הגשר הקורס.  צוותי הצלה נאבקו כדי לחלץ אותם. עמית ג'אלה, מנהל בכיר בבית החולים שאליו נלקחו קורבנות אמר: "אנחנו יכולים לאשר ש-30 בני אדם איבדו את חייהם, רבים חולצו מהנהר וחלקם עדיין נעדרים".
הגשר ההיסטורי באורך 230 מטר נבנה בתקופת השלטון הבריטי במאה ה-19. הוא היה סגור לשיפוץ במשך שישה חודשים ונפתח מחדש לציבור בשבוע שעבר. אמבולנסים נמצאים בזירת התאונה כדי לשאת את הפצועים לבית החולים. עדי ראייה דיווחו שראו מספר נשים וילדים תלויים על הגשר כשהוא התמוטט. גורמים רשמיים אמרו שהגשר קרס מכיוון שהוא לא יכול היה לשאת את משקלם של 400 האנשים שעמדו עליו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה