תיירות

טסים לתאילנד? יש לנו בשורות משמחות במיוחד עבורכם

בשורות משמות לטסים לתאילנד: החל מה-1 לאוקטובר, המדינה מסירה את כל הגבלות הקורונה ותיירים יוכלו להיכנס אליה  מבלי להציג תעודת מתחסן, מחלים או תוצאה שלילית של בדיקת קורונה. ואיזה עוד מדינות הצטרפו להקלות?
מערכת ice | 
תאילנד (צילום freepik)
תאילנד הפכה כבר מזמן לאחד היעדים הכי תיירותיים והפופולאריים בקרב ישראלים. אחרי תקופה ממושכת בה היו הגבלות קורונה במדינה, אתמול (רביעי) התיירים הרבים שפוקדים את המדינה האסיאתית קיבלו בשורה משמחת במיוחד.
אחרי כשנתיים וחצי של הגבלות, דרישות לתעודת התחסנות והחלמה, בדיקות קורונה ובשלבים מסוימים גם בירוקרטיה של אישורים כניסה וביטוחים מיוחדים, תאילנד מסירה את כל הגבלות הקורונה.
המשמעות היא שהחל מ-1 באוקטובר, כלומר יום שבת הקרוב, יוכלו תיירים להיכנס למדינה ללא הכנות מיוחדות שקשורות למגפה – ויוכלו לעשות זאת מבלי להציג תעודת מתחסן, מחלים או תוצאה שלילית של בדיקת קורונה.
מדינה נוספת שתסיר את הגבלות הכניסה אליה בתחילת אוקטובר היא קנדה. במקביל, יפן, הונג קונג וטייוואן, שהקשו מאוד בתקופה האחרונה להיכנס לגבולותיהן - הודיעו כי הן יקלו את תנאי הכניסה אליהן. למעשה, אחרי הסרת ההגבלות האחרונה, המדינה היחדה בעולם שעוד נותרה סגורה לחלוטין בעקבות הנחיות הקורונה הנוקשות בה היא המדינה ממנה הכל החל - סין, כאשר רוב המדינות בעולם, כולל ניו זילנד שהודיע על פתיחה מחודשת של הגבולות לתיירים, ממשיכות בהקלות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה