תיירות

Wizz מתקפלת: לאחר הביקורת תפסיק את הטיסות בקו אבו-דאבי

חברת התעופה האירופאית Wizz Air חזרה בה מהחלטה לשוב להפעיל טיסות מרוסיה לאבו דאבי לאחר ביקורת נרחבת על מהמלך ברשתות החברתיות. בחברה מסבירים כי מדובר ב"מגבלות שרשרת האספקה ??של התעשייה"
מערכת ice | 
Wizzair (צילום וויקיפדיה)

חברת התעופה האירופית Wizz Air השעתה את התוכניות לחדש את הטיסות מבירת רוסיה מוסקבה לאבו דאבי באיחוד האמירויות הערביות, זאת ברקע ביקורת רחבה על החלטתה. החברה הכריזה בסוף השבוע האחרון (שישי) על דחיית הטיסות עד להודעה חדשה, מבלי להזכיר את שרשרת התגובות הביקורתיות, אלא ציינה כי מדובר ב"מגבלות שרשרת האספקה ​​של התעשייה".


בעבר, חברת התעופה הגיבה לביקורת ואמרה שהטיסה תבוצע על ידי מיזם אבו דאבי , שהיא חברת תעופה רשומה באיחוד האמירויות הפועלות בהתאם לתקנות מדינת המפרץ. היא הוסיפה כי חברות אחרות של איחוד האמירויות ממשיכות לבצע טיסות לרוסיה.Wizz Air הנסחרת בלונדון מחזיקה ב-49% ממניות Wizz Air Abu Dhabi שמטוסיה נושאים את השם והמיתוג של חברת התעופה האירופית. קרן העושר הלאומית של אבו דאבי ADQ מחזיקה ב-51%. Wizz מחזיקה גם בתעודות תפעול של חברות תעופה (AOC) בבריטניה ובהונגריה.


החברה תכננה לחדש את הטיסות מהפרץ לרוסיה באוקטובר קרוב, לאחר שב- 27 בפברואר הקפיאה את כל פעילותה במדינה, בעקבות הפלישה לאוקראינה. זאת כאשר, נאסר על חברות תעופה רוסיות להיכנס למרחב האווירי של האיחוד האירופי כחלק מהסנקציות המערביות על הסכסוך, שאותו מוסקבה מכנה "מבצע צבאי מיוחד". במקביל, איחוד האמירויות לא הטילה סנקציות על רוסיה ושמרה על עמדה ניטרלית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה