תיירות

דירוג המלונות נחשף: כמה יעלה לכם בישראל מול העולם?

דירוג מלונות הפאר הטובים בעולם מול מלונות פאר בישראל נחשף. ברשת סיקס סנסס תשלמו כמעט פי שלושה יותר בישראל, ואיפה תמצאו את אחד מהמלונות הטובים בעולם רק בכ-1,000 שקלים ללילה?
מערכת ice | 
מלון פרא (צילום איה בן עזרי)
"בתכנית חיסכון" של קשת 12 השוו היום (חמישי) בין בתי מלון בישראל לבתי מלון מפוארים בעולם ובאופן מפתיע, או שלא, תלוי איך אתם מסתכלים על הדברים, גילו שבישראל ישנם מלונות יקרים יותר ממלונות פאר בעולם.
בריכה ענקית, ספא מפנק, ארוחות גורמה, את כל זה תמצאו ברשמית במלונות הטובים בעולם של מגזין "טרוול אנד ליג'ר", שפרסם את הדירוג האולטימטיבי לחופשה בחו"ל. מהמלונות הטובים ועד לחברות התעופה. המלון הטוב ביותר שנבחר הוא rosewood castiglion באיטליה, שמציע חוויה רב חושית עם יקר, ספא מפנק ומגרשי טניס, וכל זה באחוזה עתיקה.
מחיר ללילה לזוג במלון הזה הוא 7,200 שקל ללילה. אבל מה שמפתיע שאפשר למצוא ברשימה גם מלונות שנחשבים למפוארים ביותר בעולם ומציעים מחירים סבירים יחסית לתמורה שמקבלים ואף במחירים יותר נמוכים ממלונות בישראל. לדוגמא מלון סיקס סנסס בתאילנד, שגם הוא נמצא ברשימה ומציע גן עדן טרופי ב-2,000 שקלים ללילה. אם נשווה אותו לסיקס סנסס בישראל, המחיר הוא 5,500 שקל ללילה.
 
מלון אוברוי בדלהי שבהודו, נחשב למלון מפנק במיוחד ואחד מהמפוארים באסיה. יש בו בריכה מקורה, שלוש מסעות ומרתף יין והמחיר הוא כאלף שקלים. לילה ברויאל ביץ' בתל אביב עולה 1,400 שקלים. במיאמי מלון נובו עולה 1,100 שקלים, ובמלון קמפינסקי בתל אביב זה עולה 2,500 שקל ללילה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה