תיירות

עדי בוזגלו לא קיבלה פרוטקציה בנתב"ג? "הייתם עושים אותו הדבר"

כוכבת 'הבוזגלוס' שטענה כי קיבלה סיוע בעלייה למטוס וחסכה תורי ענק, הסבירה לאחר הסערה  שהתעוררה ברשתות החברתיות: "על הטיסה הזו שילמנו ממיטב כספנו, אז כן לא היו חייבים לי שום דבר ולא חיכו בשבילנו, אני קראתי מלא הודעות מוזרות ש'השת"פ יתקלקל", אז לא חברים, הכל נעשה בפרגון"
מערכת ice |  2
אסי בוזגלו בפלמינו בר (צילום אינסטגרם)
אחרי שעדי בוזגלו, כוכבת 'הבוזגלוס' ואשתו של כוכב הריאליטי אסי בוזגלו, העלתה אמש (שלישי) סדרת סטורים באינסטגרם שבה חשפה איך זכתה לפרוטקציה בתוך הכאוס של התורים הארוכים בנתב"ג, אחרי שהגיעה עם משפחתה לשדה התעופה לקראת טיסה שאמורה הייתה לצאת חצי שעה לפני כן, הבוקר היא התייחסה לסערה הגדולה בעקבות הדברים שאמרה.
"בוקר טוב אנשים, התעוררתי למבול של הודעות, למבול של תקשורת, לא הבנתי על מה המהומה, אבל אני אעשה סדר. היינו אמורים אתמול לטוס בשעה 13:30, בפועל הטיסה הייתה ב10:30, הגענו לשדה התעופה והבנו שפספסנו את הטיסה. כן קורה, אנחנו בני אדם".

בוזגלו המשיכה: "בסוף תוך כדי שיחות שלנו עם אנשי צוות, הבנו שהיה עיכוב במטוס וכך או כך הטיסה עוד לא המריאה. המטוס עומד ואנשים מחכים בשדה תעופה ואמרתי 'יופי יש לנו הזדמנות לעלות לטיסה". אוקיי, מה עושים? אז ניגשתי לאנשים וניסיתי לבקש מהם לעלות לטיסה כדי שאוכל לשלוח את המזוודות".
עוד אמרה: "אני בטוחה שאתה או את שיושבים וצופים בי, הייתם עושים את אותו הדבר, בשביל לא לאכזב את הילדים שלכם הייתם אומרים 'רגע המטוס עומד, בואו ננסה לעלות', זה לא שהמטוס יצא כבר ואין לי עם מי לדבר. אז כן, העובדים היו מקסימים".
"אגב חשוב לי לומר עוד משהו", הסבירה בוזגלו לסיום. "על הטיסה הזו שילמנו ממיטב כספנו, אז כן לא היו חייבים לי שום דבר ולא חיכו בשבילנו, אני קראתי מלא הודעות מוזרות ש'השת"פ יתקלקל", אז לא חברים, הכל נעשה בפרגון. אני מאחלת לכולם קיץ נעים ונפגש בארץ".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עוד פוסטמה שחושבת שהשמש זורחת לה.. (ל"ת)
    . 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    עוד פוסטמה שחושבת שהשמש זורחת לה.. (ל"ת)
    . 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור