תיירות

שדה התעופה לחברות: תפסיקו למכור כרטיסי טיסה

שדה התעופה הגדול בבריטניה "היתרו" הודיע על הגבלה של 100 אלף נוסעים ביום וביקש מחברות התעופה להמשיך למכור כרטיסי טיסה. איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי: "דבר מגוחך"
מערכת ice | 
כרטיס טיסה (צילום freepik)
נמל התעופה הגדול ביותר בבריטניה, הית'רו ביקש מחברות התעופה להפסיק למכור כרטיסים נוספים לנסיעות הקיץ, והכריז על מגבלה לנוסעים המורשים לטוס מנמל התעופה. כך עולה מדיווח ב-CNN.
לפי הפרסום, שדה התעופה בלונדון הציב מגבלה של עד נוסעים 100,000 ביום עד ה-11 בספטמבר, מכיוון שהוא מתקשה להתמודד עם ביקוש גבוה וחוסר משאבים. המנכ"ל ג'ון הולנד-קיי הכריז על "ההחלטה הקשה" במכתב פתוח לנוסעים, ואמר "במהלך השבועות האחרונים, מכיוון שמספר הנוסעים היוצאים עלה באופן קבוע על 100,000 ביום, התחלנו לראות תקופות שבהן השירות יורד לרמה שאנה מתקבלת...למען ביטחונם ורווחתם".
עוד צוין כי חברות תעופה רבות פועלות לצמצום את מספר הנוסעים הנכנסים והיוצאים מהית'רו. אלא שלפי חברת "הולנד-קיי", התחזית האחרונה של הית'רו הראתה שמספר עודף של מושבים כבר נמכר ולכן חברות התעופה צריכות להפסיק למכור כרטיסים .
" מספר היוצאים היומיים במהלך הקיץ יעמוד בממוצע על 104,000 - עודף יומי של 4,000 מושבים. בממוצע רק כ-1,500 מתוך 4,000 המושבים היומיים הללו נמכרו כיום לנוסעים, ולכן אנו מבקשים משותפותינו להפסיק למכור כרטיסי קיץ כדי להגביל את ההשפעה על הנוסעים", ציינה החברה ההולנדית.
לפי הדיווח גם החברה הגרמנית "לופטהנזה" כבר ביטלה אלפי יציאות מפרנקפורט וממינכן העונה, כשלדבריה היא עשויה לבצע התאמות נוספות בלוח הזמנים שלה "לשיאי התנועה באוגוסט".
 
מנגד ראש איגוד התחבורה האווירית הבינלאומי, קבוצה המייצגת חברות תעופה גלובליות, תקף בחריפות את ההחלטה של הית'רו, "חברות תעופה חזו תנועה חזקה יותר ממה שהית'רו חזה... ברור שהם טעו לחלוטין", צוטט ווילי וולש, מנכ"ל האיגוד. "להגיד לחברות תעופה להפסיק למכור - איזה דבר מגוחך ששדה תעופה אומר לחברת תעופה".
וולש, המנכ"ל לשעבר של הבעלים של בריטיש איירווייס IAG, הוסיף: "הית'רו מנסים למקסם את הרווחיות שהם מקבלים מנמל התעופה על חשבון חברות התעופה".
 


דובר הית'רו דחה את דבריו של ווילי וולש ואמר לסוכנות הידיעות רויטרס, "התעופה נמצאת תחת לחץ ניכר כשהביקוש גובר - בהית'רו התמודדנו עם 40 שנות צמיחה תוך ארבעה חודשים בלבד ומה שאנחנו צריכים זה עבודה משותפת והשקעה בשירותים כדי להגן נוסעים, לא הערות לא מושכלות של ראשי חברות תעופה בדימוס".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה