תיירות
מהפכה בטרמינל 3: זה מה שקרה לטרקלין של אל על
עם בר חדש ומעוצב, קפה איכותי, ופינות ישיבה שקטות: טרקלין הדגל של אל על, "המלך דוד" שודרג מקצה לקצה

לאחר שעבר שדרוג משמעותי, טרקלין המלך דוד המחודש, נפתח לראשונה היום (שני). מטרת השדרוג היא להתאים את חווית נוסעי היוקרה של אל על לסטנדרט הגבוה ביותר ולחוויית שירות יוקרתית, נעימה ומפנקת. השדרוג כולל בר מעוצב ומאובזר, ריהוט חדיש הכולל מערכות ישיבה חדשות שיגדילו את אפשרויות האירוח של הנוסעים תוך הקפדה על פרטיותם, ומכונות קפה איכותיות של מותג הקפה האהוב - נספרסו.
משרד האדריכלים 'אורלי שרם אדריכלים' שנבחר להוביל את עיצוב הטרקלין, תכנן את החלל בצורה שתמצה את המיטב ותיצור תחושה נעימה וייחודית, לצד הקפדה על פרטיות השוהים. הטרקלין מציע מגוון רחב של פתרונות ישיבה, החל מפינות שקטות ועד לאזורי מפגש פתוחים.
בקומה העליונה תוכנן בר מרכזי, לצד קפסולות עבודה פרטיות, המיועדות לנוסעים הזקוקים לשקט וריכוז, תוך שמירה על הפרדה מהחלל המרכזי. בנוסף, השטיחים ברחבי הטרקלין הוחלפו בפרקט. ניתן דגש על חיבורי USB וחשמל זמינים בכל רחבי הטרקלין, על מנת לאפשר לנוסעים להמשיך לעבוד ולהטעין את מכשיריהם בקלות.

צילום: גיא כושי ויריב פיין
הבר החדש בקומת הגלריה הוקם ע״י קבוצת BELLBOY'' בהובלת אריאל לייזגולד, מהשמות הבולטים בעולם המיקסולוגיה והקוקטיילים הישראלי. הקבוצה, שמאחוריה כמה מהברים המצליחים בישראל ובעולם, נבחרה להוביל את הבר החדש בטרקלין - החל משלב הפיתוח, בניית קונספט הבר, הכשרת צוות הבר בטרקלין ועד יצירת מתכונים ייחודיים. במסגרת שיתוף הפעולה עם אל על, פותחו חמישה קוקטיילים אקסקלוסיביים בהשראת היעדים האהובים של אל על – ניו יורק, טוקיו, לונדון, פריז וברלין.

צילום: גיא כושי ויריב פיין
האוכל האהוב והמוכר של הטרקלין נשמר במלואו, זאת לצד שיתוף פעולה חדש עם חברת Nespresso שתציע את הקפה האהוב והמוכר במגוון עוצמות וטעמים, שיופעלו במספר מכונות קפה מתקדמות הפזורות ברחבי הטרקלין. בנוסף, טרקלין E של דן בשיתוף אל על ימשיך לפעול כרגיל על מנת לתת מענה למספר רחב יותר של נוסעים ולצורך ויסות העומסים.
צילום: דוברות אל על
סמנכ"ל לקוחות ושירות באל על, אורן כהן בוטנסקי: "אנחנו מאמינים שחווית הטיסה של הלקוח מתחילה כבר מהקרקע, לכן אנחנו מקפידים להמשיך ולשדרג את חווית הנוסעים כבר מרגע כניסתם לנתב"ג. שדרוג הטרקלין נועד להעניק חוויית שירות מתקדמת לנוסעינו ולהנעים את חוויית ההמתנה לטיסה".
עוד ב-
"העיצוב המוקפד, בדגש על השירות המיטבי ולצד שיתופי פעולה עם הגורמים המובילים בישראל - יוצרים יחד חוויית אירוח ברמה הגבוהה ביותר, אותה אנחנו פועלים להעניק ללקוחותינו. ממש בקרוב נתחיל בשדרוג טרקלין לקוחות ה-TOP שימשיך את תנופת שדרוג חווית השירות לנוסעי היוקרה שלנו".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה