תיירות

אבל בעולם התעופה בישראל: מנהלת בכירה באיסתא הלכה לעולמה במפתיע

סימון חמני, מנהלת בכירה בחברת התיירות איסתא, שניהלה את סניף רחובות בחברה, הלכה לעולמה במפתיע. בחברה נפרדו בכאב: "סימון הייתה סמל לחיים עצמם. היא אהבה אנשים ואת המקצוע. נותרנו המומים וכואבים. יהי זכרה ברוך"
מערכת ice |  1
אבל (צילום shutterstock)
אבל כבד נפל בסוף השבוע על ענף התעופה בישראל, אחרי שנודע כי סימון חמני, מנהלת בכירה בחברת התיירות איסתא, שניהלה את סניף רחובות בחברה, הלכה לעולמה במפתיע.
סימון חמני ז"ל הייתה כאמור מנהלת בכירה בחברת התיירות איסתא, בה עבדה במשך 26 שנה. במהלך 26 שנותיה של חמני ז"ל באיסתא, היא ניהלה מספר סניפים של החברה ברחבי הארץ, האחרון שבהם כאמור בעיר רחובות.
הלווייתה של חמני ז"ל נערכה ביום שישי האחרון בבית העלמין בגדרה. משפחתה של חמני ז"ל מסרה בכאב: "הלומי צער וכואבים אנו מודיעים על פטירתה של אשתי, אמנו, אחותנו, סבתנו, חמותיינו וגיסתנו סימון חמני ז"ל". המשפחה יושבת שבעה בבית משפחת חמני, שדרות מנחם בגין 50/3, גדרה.
איסתא הגיבה על הידיעה הקשה לאתר "פספורט ניוז", ומסרה כי "סימון צמחה בחברה, ניהלה סניפים מרכזיים של החברה והכשירה דורות רבים של סוכני נסיעות. היא הייתה חלק משמעותי מהצמיחה של החברה. כמנהלת, היא תמיד דאגה לעובדים. סימון הייתה סמל לחיים עצמם. היא אהבה אנשים ואת המקצוע. נותרנו המומים וכואבים. אנחנו באיסתא משתתפים בצער המשפחה. יהי זכרה ברוך".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה חיים מסריחים עובדים עובדים פתאום מתים (ל"ת)
    אבי 10/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור