תיירות

מלון ביעד האהוב מסרב להכניס ישראל: "ציונים לא רצויים כאן"

מאז ה-7 באוקטובר, האנטישמיות בעולם מרקיעה שחקים ושוברת שיאים חדשים, עם הדרה של ישראלים ויהודים כאחד. כך קרה גם עם מלון באחד היעדים האהובים בעולם, האי סנטוריני שביוון, שהגיב ליהודייה באינסטגרם: "אין לנו בעיה להבהיר את זה. יוון באופן כללי תומכת בפלסטין"
מערכת ice |  2
מפגינים פרו-פלסטינים (צילום יוטיוב/ כאן 11)
מאז ה-7 באוקטובר, האנטישמיות בעולם מרקיעה שחקים ושוברת שיאים חדשים. באירופה, בארצות הברית, באסיה, באוסטרליה וכמעט בכל מקום על פני כדור הארץ, ישראלים ויהודים באשר הם מרגישים את האנטישמיות עולה, ועוד ועוד תקריות אנטישמיות מתרחשות מדי יום.
הדבר הוביל עד כדי הדרה של ממש של ישראלים, גם בעולם התיירות, כאשר לא מעט מקרים חדשים בהם מלונות ודירות להשכרה מסרבים לקבל הזמנות מישראלים, רק בשל היותם ישראלים.
כך קרה גם במלון באחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים בעולם - האי סנטוריני שביוון, שם מוד סנטוריני (Mod Santorini), מלון בוטיק באי המפורסם, הגיב לאחרונה לפוסט שעלה נגד ישראל באינסטגרם, בו הוא הגיב וכתב כי "ישראל מהווה איום על האנושות".
באינקה לבלומה, יהודייה מברלין, התעמתה עם המלון ברשת, וכתבה: "תודה שהודעת לי ולחברים היהודים שלי מאיזה מקום אנחנו צריכים להימנע ביוון". מהמלון הגיבו לה בצורה מחליאה במיוחד, שמזכירה ימים אפלים מאוד בהיסטוריה של אירופה: "אין בעיה, ציונים לא רצויים! אין לנו בעיה להבהיר את זה. יוון באופן כללי תומכת בפלסטין". 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יון
    אמ 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין בעיה. ישראלים, תפסיקו לנסוע ליוון. דברו ים כל מי שאתם מכירים לקראת לעונת התיירות. אז נראה אותם
    סגור
  • 1.
    פרסמתם את שם המלון או פספסתי (ל"ת)
    אורי 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור