תיירות

דרמה בשחקים: הטייס זעם - ונעל את טייסת המשנה בשירותים

דרמה ענקית התרחשה לאחרונה בטיסה של חברת התעופה סרילנקן איירליינס מסידני לסרי לנקה, זאת לאחר שהטייס וטייסת המשנה רבו המהלך הטיסה, מה שהוביל את הטייס לנעול את טייסת המשנה בשירותים ולהשאירה מחוץ לקוקפיט. רשות  התעופה האזרחית פתחה בחקירת הנושא, והטיס הושעה מתפקידו
מערכת ice | 
תא טייס (צילום pexels)
דרמה ענקית התרחשה לאחרונה בטיסה של חברת התעופה סרילנקן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של סרי לנקה, מסידני שבאוסטרליה לבירה קולומבו, כאשר במהלך הטיסה שררה מתיחות גבוהה בין הטייס הראשי לטייסת המשנה, שבצעד דרמטי החליט לנעול אותה בשירותים.
על פי דיווחים בתקשורת המקומית, הדבר קרה בזמן שטייסת המשנה נכנסה לשירותים, והטייס, בהחלטה דרמטית של רגע, החליט לנעול אותה שם ולא לאפשר לה לצאת, זאת בעקבות מתיחות ששררה כאמור בין השניים.
בעקבות כך, חברת התעופה הלאומית של סרי לנקה החליטה להשעות את הטייס מתפקידו, וברשות התעופה האזרחית של סרי לנקה הודיעו כי פתחו בחקירה בנושא. החברה פרסמה הודעה רשמית בנושא, בה טענה כי היא משתפת פעולה באופן מלא עם החקירה של ברשות התעופה האזרחית, וכי היא לומדת את המקרה ובכל מקרה השעתה את הטייס לפחות עד לתום החקירה שנפתחה.
על פי דיווחים, שני טייסי מטוס האיירבוס A330 רבו במהלך הטיסה, מה שהביא לאותה פעולה חסרת אחריות של הקברניט. רק לאחר דין ודברים בקשר, והתערבות של איש צוות בכיר בחברה, הסכים הקפטן לפתוח את הדלת ולהכניס את טייסת המשנה בחזרה לקוקפיט. טייסת המשנה הגישה תלונה רשמית נגד הטייס.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה