תיירות

אל על בבשורה לנוסעים: זה מה שיקרה עם ביטולי הטיסות מנתב"ג

בעקבות המצב הביטחוני, אל על מעדכנת את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד 19 באוקטובר (כולל), כאשר החברה הודיעה שלא תגבה דמי ביטול לכרטיסים, ותעניק במקום זאת שובר לטיסות שניתן למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025
מערכת ice | 
מטוס אל על (צילום פלאש 90/ משה שי)
על רקע המתקפות מאיראן, השמיים האוויריים בישראל נסגרו למספר שעות בודדות, כאשר לאחר מכן דוברות רשות שדות התעופה הודיעה כי כל ההמראות והנחיתות בנתב"ג מתחדשות כבר הערב (שלישי).
בתוך כך, חברת התעופה אל על הודיעה ללקוחות כי כל מי שיבטל את הטיסה שלו עד ה-19.10, יוכל לעשות זאת ללא דמי ביטול, כאשר הוא יקבל המקום זאת שובר לטיסות במועד אחר.
בהודעה הרשמית של אל על נכתב: "בעקבות המצב הביטחוני, אל על מעדכנת את מדיניות הביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד 19 באוקטובר (כולל). לקוחות אל על שרכשו כרטיס טיסה עד יום ג׳, 1 באוקטובר כולל, לטיסה המתוכננת להמריא עד מוצאי שבת, 19 באוקטובר 2024 (כולל), רשאים לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל שובר למימוש עתידי לטיסות אל על. 
הנפקת השובר מתאפשרת בכל סוגי הכרטיסים הנמכרים באל על: LITE, CLASSIC ו-FLEX. השוברים ניתנים למימוש עד ל-31 בדצמבר 2025. כמו כן, בשינוי כרטיס טיסה לאותו יעד ומחלקת שירות לא יגבו דמי שינוי (ובתוספת הפרשי מחיר ככל שרלבנטי)".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה