תיירות

אל על בהצעה מפתיעה: זו ההטבה שתקבלו עד חצות

המבצע המיוחד מאפשר רכישת כרטיסי טיסה במחיר מוזל של 50% על רכיב הנקודות, כולל כבודה והושבה
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על, shutterstock)
אל על, חברת התעופה הלאומית של ישראל, מציעה הזדמנות ייחודית למחזיקי כרטיס FLY CARD ביום שלישי, ה-1 באוקטובר 2024. המבצע המיוחד מאפשר רכישת כרטיסי טיסה במחיר מוזל של 50% על רכיב הנקודות, כולל כבודה והושבה. ההצעה תקפה להזמנות חדשות בלבד ומוגבלת בזמן עד חצות או עד גמר המלאי, עם מינימום של 8,000 מושבים זמינים.
המבצע מכסה מגוון רחב של יעדים אירופאיים פופולריים, כולל אתונה, אמסטרדם, רומא, ברצלונה, פרנקפורט, ולונדון, בין היתר. הטיסות מתפרסות על פני מספר תקופות, החל מנובמבר 2024 ועד פברואר 2025, ומציעות אפשרויות במחלקות תיירים, פרימיום ועסקים, בהתאם ליעד ולתאריך. זוהי הזדמנות נדירה עבור נוסעים להבטיח לעצמם טיסות במחירים אטרקטיביים לחופשות חורף ואביב מוקדם.

חשוב לציין כי ההנחה חלה רק על רכיב הנקודות, ואינה כוללת מסים, היטלים, אגרות ותוספות נוספות. כמו כן, המבצע כפוף לזמינות מחלקות הרישום ולא יונפקו שוברי זיכוי עבור כרטיסים שיירכשו במסגרת ההטבה. מהלך זה של אל על מדגיש את המאמצים של חברת התעופה לתגמל את לקוחותיה הנאמנים ולעודד נסיעות בתקופה שלאחר עונת השיא של הקיץ.
מבצע זה מהווה הזדמנות מצוינת עבור מחזיקי FLY CARD לתכנן את נסיעותיהם העתידיות בחיסכון משמעותי. עם זאת, הוא גם מדגיש את החשיבות של תכנון מוקדם והחלטה מהירה, בהתחשב באופי המוגבל בזמן של ההצעה. עבור נוסעים המעוניינים לנצל את ההטבה, מומלץ לבדוק את הפרטים המלאים ולפעול במהירות כדי להבטיח את המחירים המוזלים ליעדים המבוקשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה