תיירות

זעם בשדות התעופה בעולם: זה הטרנד החדש שגורם לעומסים חריגים

טרנד חדש שרץ ברשתות החברתיות מעורר את זעמם של העובדים והנוסעים בשדות התעופה בעולם. במסגרת הטרנד, נוסעים מסדרים בצורה מופתית את המגשים לפני שהם עובדים שיקוף, מה שיוצר עומסים חריגים. צפו
מערכת ice |  1
עומס בנתב"ג (צילום פלאש 90)
אין ספק שאחד הדברים המרגיזים ביותר לפני טיסה הם התורים הארוכים. בין אם זה בעלייה למטוס, או בבידוק הביטחוני, זה לא דבר כיף לעמוד בתור ארוך. אלא שלפי טרנד חדש שרץ בימים אלו ברשתות החברתיות, בעיקר בטיקטוק, נראה שלאנשים יש הרבה מאוד זמן פנוי, שהם פשוט גורמים לעומסים חריגים במיוחד בתורים לבידוק, מה שגורר זעם בקרב עובדים ונוסעים בשדות התעופה בעולם.
מדובר בטרנד שכבר קיבל את השם "אסתטיקת מגש נמל תעופה" (Airport Tray Aesthetic), במסגרתו אנשים מסדרים בצורה מופתית את המגשים שלהם לפני שהם שולחים אותם לעבור במכונת השיקוף לצורך בידוק ביטחוני, דואגים ששום דבר לא ייגע אחד בשני, בין אם מדובר בפלאפון, דרכון, שעון, משקפיים או כל חפץ אישי כזה או אחר, ואז מצלמים זאת, גם אם הדבר יוצר עומס חריג בשדה התעופה, מה שבהכרח קורה בשדות תעופה רבים בעולם.
הדבר הפך לכה חריג עד כדי שדובר מטעם נמל התעופה של פרנקפורט בגרמניה, הוציא הודעה לתקשורת בנושא בה אמר: "אף אחד לא צריך לעשות את זה בזמן תהליך הבדיקה הביטחונית. מדובר בבטיחות הנוסעים ולא במשהו מפואר. במיוחד מכיוון שהמגשים הם חלק ממערכת שחוזרת על עצמה ויש להחזירם במהירות כדי שהנוסעים הבאים יוכלו להשתמש בהם שוב".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכנעו אותי אני מבטיח לסדר את הדברים במגש בצורה אסטטית
    מתנחל... 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הבנתי את המסר - עד שהחטופים לא חוזרים הביתה אני אקח את כל הזמן שבעולם כדי שהחפצים שלי במגשי הבידוק יהיו מסודרים בצורה מופתית = ולא חשוב כמה אנשים מחכים בתור מאחורי
    סגור