תיירות

גל ביטולי הטיסות מחמיר? זו חברת התעופה שמתגברת טיסות לנתב"ג

אתיופיאן איירליינס הודיעה כי ייצאו בטיסה יומית מנתב"ג עם המראות לפנות בוקר ועוד טיסות בימים שלישי, חמישי ושבת בשעות 15:35, וכן טיסות בראשון ורביעי בשעה 16:10, החזור מאדיס אבבה באותם ימים אך בשעות מוקדמות יותר לטיסות היומיות.
מערכת ice |  1
ביטולי טיסות-אילוסטרציה AI
לא פחות מ-19 טיסות שבועיות ייערכו בחודש אוקטובר הקרוב  עם חברת התעופה האפריקנית אתיופיאן איירלינס, אתיופיאן איירלינס מגדילה את היצע הטיסות באוקטובר בקו ת"א - אדיס אבבה - ת"א.
מדובר בטיסה יומית מנתב"ג עם המראות לפנות בוקר ועוד טיסות בימים שלישי, חמישי ושבת בשעות 15:35, וכן טיסות בראשון ורביעי בשעה 16:10, החזור מאדיס אבבה באותם ימים אך בשעות מוקדמות יותר לטיסות היומיות.

כך או כך, על רקע המתיחות הביטחונית בישראל, עוד ועוד חברות תעופה גדולות מודיעות על ביטול טיסות לישראל, או לחילופין הארכת ביטול הטיסות שלהן לישראל. האחרונה שבהם היא חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, ששוב האריכה את ביטול הטיסות שלה לישראל, הפעם לכל הפחות עד ל-1.10.
בנוסף על כך, גם בריטיש איירווייז הודיעה כי לא תטוס לישראל לפחות עד מחר (חמישי, 26.9). מאוחר יותר, עוד שתי ענקיות תעופה, אזרבייג'ן איירליינס ואיבריה הספרדית הודיעו כי לפחות נכון להיום (25.9) הטיסות שלהן לישראל מבוטלות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש ברירה?
    הבורר 09/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שום תימרון !.,,פלישה עד מעבר לליטני.אבל קודם שחיל האוויר.ינקה וישטיח את דרום לבנון.שיהיה יותר קל לפלוש ללא נפגעים.
    סגור