תיירות

מהפכה בטיסות אל על: זה שיתוף הפעולה שיקל עליכם מעכשיו

תיירות הבידור בשיאה: סאן דור ומועדון 'ביחד בשבילך', בשיתוף פעולה ראשון עם Ticketmaster. מה אתם עומדים להרוויח בטיסות מעכשיו?
מערכת ice | 
המראות מנתב"ג (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני)
בשנה האחרונה, מאז החלה המלחמה ובהיעדר אמנים בינלאומיים גדולים המגיעים להופיע בישראל, הפך תחום תיירות הבידור לאחד ממנועי הצמיחה הגדולים של עולם התיירות. הישראלים אוהבים הופעות חיות ולא מוכנים לוותר עליהן, והנ"ל כבר הורגש בהופעות האחרונות של קולדפליי וטיילור סוויפט, בהן נרשמה נוכחות ישראלית גדולה מאי פעם.
עתה מקבל התחום חיזוק נוסף, במסגרת שיתוף פעולה ראשון בישראל של חברת תעופה ומועדון צרכני, עם חברת הכרטיסים הבינלאומית הגדולה בעולם, Ticketmaster.  בימים האחרונים החלו חברת התעופה סאן דור (מבית אל על) ומועדון 'ביחד בשבילך', להציע "נסיעות מעריצים" רשמיות, להופעות הגדולות בעולם.

על פי ההודעה של חברת התעופה מבית אל על וענקית הכרטיסים לאירועי בידור וספורט, מדובר בנסיעות עתירות תוכן והפקה, הכוללות מעטפת מקיפה וכוללת: טיסות, לינה, סיורים וכרטיסים להופעת ענק. 
כך לדוגמא, בסוף השבוע האחרון יצאה מישראל ללרנקה נסיעה של עשרות מעריצי האמן הבריטי הפופולרי אד שירן, שהוטסו במטוס ייעודי להופעתו הענקית בלרנקה, ונהנו מחבילת הטבות מקיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה