תיירות

קו חדש בישראל: לאן תוכלו לטוס מעכשיו בנתב"ג?

הקו החדש של אייר בלטיק בין וילנה לתל אביב מתוכנן להתחיל לפעול ב- 31 במרץ 2025. יציאות מתל אביב לוילנה מתוכננות לימי שני וחמישי בשעה 06:30 בבוקר, ומוילנה לתל אביב בימי ראשון ורביעי בשעה 22:50 ו-23:30 בלילה. כל הפרטים בפנים
מערכת ice |  2
טיסה לחו"ל (צילום shutterstock)
חברת התעופה airBaltic מכריזה היום על לוח הזמנים שלה לקיץ 2025, הכולל הרחבה משמעותית של פעילותה בתל אביב. בנוסף ל-4 טיסות השבועיות בין ריגה לתל אביב, אייר בלטיק תפעיל 2 טיסות שבועיות בין וילנה לתל אביב, עם מחירים המתחילים מ- 189 דולר לכיוון במחלקת תיירים והחל מ-719 דולר במחלקת עסקים.
הקו החדש בין וילנה לתל אביב מתוכנן להתחיל לפעול ב- 31 במרץ 2025. יציאות מתל אביב לוילנה מתוכננות לימי שני וחמישי בשעה 06:30 בבוקר, ומוילנה לתל אביב בימי ראשון ורביעי בשעה 22:50 ו-23:30 בלילה.

תומאס רמדאל, סמנכ"ל ניהול רשת נתיבי אויר ב airBaltic אמר: "אנחנו שמחים להשיק את הקו החדש ולחבר את תל אביב למדינת הבלטית השנייה – ליטא. אנו מודים לשותפינו בנמל התעופה בן גוריון על שיתוף הפעולה לאורך השנים ומצפים להציע לנוסעים המקומיים מגוון רחב יותר של אפשרויות נוחות לחקר המדינות הבלטיות".
נציג חברת airBaltic בישראל, מר גדעון טלר, מנכ"ל TAL Aviation אמר: "הקו החדש מציע אפשרויות נסיעה נוחות ומשתלמות לנוסעינו, כולל לתיירנים המבקשים ליהנות ממכוני הספא והבריאות המפורסמים של ליטא, סיורים תרבותיים, היסטוריה יהודית עשירה, וכן לנוסעים העסקיים. גם ריגה וגם וילנה יזכו ללוח זמנים אידיאלי, הכולל יציאות בבוקר מתל אביב ויציאות בלילה מריגה ווילנה, מה שיאפשר לנוסעים הישראלים למקסם את שהותם או להתחבר בצורה חלקה לרשת הרחבה של airBaltic לצפון אירופה, כמו קופנהגן, שטוקהולם והלסינקי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תוכלו לטוס גם איתי לשמיים...... (ל"ת)
    רונלי המלווה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תוכלו לטוס גם איתי לשמיים......
    רונלי המלווה 09/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    --כיפלי עם רונלי--
    סגור