תיירות

שביתה בנתב"ג? לאחר הכאוס שנוצר הגיעה ההבהרה | כל הפרטים

לאחר שנוצר כאוס שלם סביב השפעת השביתה עליה החליט יו"ר ההסתדרות היום על נתב"ג, ועל הטיסות המתוכננות, ההסתדרות מוציאה הבהרה חשובה
מערכת ice |  4
נתב"ג (צילום פלאש 90/ גילי יערי, shutterstock)
הסערה שנוצרה סביב הירצחם של ששת החטופות והחטופים אשר גופתם הוחזרה לישראל על ידי כוחות הביטחון, מסרבת לשכוח. הפגנות רבות מתקיימות בשעה זו (ראשון) ברחבי הארץ, לאחר שכעס וזעם אדיר התעוררו בציבור לאחר שפורסם כי הם נרצחו רק בימים האחרונים.
אל הסערה והקריאות שנשמעו להשבית את המשק, נענה יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד, שהודיע היום במהלך מסיבת העיתונאים שקיים, על החלטתו להשבית את המשק מחר באופן מוחלט. החלטה זו ככל הנראה סייעה והביאה אנשים רבים יותר לצאת ולהפגין.
כזכור, כאוס שלם נוצר סביב הפרסומים על השפעת ההשבתה על נמל התעופה בן גוריון, ולאחר מספר דיווחים סותרים, ההסתדרות פרסמה הבהרה בנושא. 
לשון הודעת ההסתדרות: "בהמשך להודעת יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד, יובהר בזאת כי גם נמל התעופה בן-גוריון ישבות מחר (ב') החל מהשעה 08:00 בבוקר, כחלק מהשביתה הכללית במשק".
"יו"ר איגוד עובדי התחבורה והנמלים בהסתדרות עו"ד אייל ידין מציין כי ההשבתה חלה על כל ההמראות, למעט טיסות מוחרגות שיעברו את ועדת החריגים. כמו כן, השביתה לא תחול על נחיתות בנתב"ג", הוסיפו בהסתדרות.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פוליטי לא מתוך כאב
    פרח 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה אנשים פרטים יקחו יום או יעבדו מהבית כי הלב כל כך כאב אבל לא מסכימה עם זה שנמל התעופה יסגר זה מטורף וחסר אחריות. אי אפשר בגלל כעס פוליטי לסגור את שערי ישראל והגנים מי סוגר גני ילדים? טרוף מוחלט ברדאק. ככה תגרמו דנתניהו יבחר שוב כי יש אנשים ששולטים ממש עם השלטר על היד כשהפוליטיקה לא מוצאת חן בעיניהם. לא חכם להתנהל בכוחניות זה יחזור כמו בומרנג. מה אמורים לעשות עובדים שחושבים אחרת?
    סגור
  • 3.
    נוכלים עוכרי ישראל
    ניסו 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך לעצור את ארנון בן דוד . זה השבתה פוליטית וזה אסור בחוק . איפה כל אלה שהחוק הוא האלוהים שלהם????
    סגור
  • 2.
    רונלי העלובה
    אוףףףף איזה באסהההה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מבאסססס למה אתם מבאסים בזמן האחרון?
    סגור
  • 1.
    רונלי הטיפשה
    אוףףףף איזה באסהההה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כמעט הכל צריך להיסגר? זה מבאסססס למה אתם מבאסים בזמן האחרון? מבאסיםםםם
    סגור